سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از سریال قورباغه | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال قورباغه + حاشیه ها

در این مطلب از کولاک نیوز، توضیحاتی درباره جدیدترین خبرها از سریال قورباغه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بعد از حدود یک هفته از تاخیر عرضه سریال قورباغه توسط مقام قضایی که دلیل آن روز گذشته برخی ابهامات در مورد لزوم بررسی منشاء هزینه های تهیه و تولید این سریال و پخش آن تا حصول نتیجه اعلام شد، معاون کاربران و تنظیم ‌گری اجتماعی ساترا از حل مشکل این سریال برای انتشار خبر داد و نوشت:

معرفی سریال شبکه خانگی قورباغه

” با پیگیری ‌های ⁧ ساترا ⁩ و تعامل با قوه قضائیه سازوکار مناسب برای رفع دغدغه ‌های مقام محترم قضایی صورت گرفت. ‏پلتفرم با رعایت فرآیندها می تواند سریال ⁧ قورباغه⁩ را برای کاربران عرضه کند. “

با اعلام رسمی حل مشکل انتشار قورباغه باید دید نماوا چه زمانی برای انتشار آن در نظر می ‌گیرد.

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده شده است. این دو قصد دارند برای اولین بار در ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با یکدیگر همکاری کنند. سریالی با عنوان قورباغه! قورباغه مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کندو نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

اسامی بازیگران سریال قورباغه

بازیگران اصلی سریال قورباغه عبارتند از: نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج، هومن سیدی و یونا تدین. این چهارمین همکاری سیدی و محمدزاده بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» محسوب می شود. هومن سیدی نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی بیشترین دقایق بازی را تا یدنجا در این سریال داشته اند.

خلاصه داستان سریال قورباغه

داستان سریال قورباغه از سریال های خانگی توزیع شده تا به اکنون داستانی متفاوت تر دارد بطوری که با بررسی تریلر و پیشنمایش این سریال ایرانی میتوان فهمید که برخی از سکانس های سریال، خارج از کشور فیلمبرداری شده و سکانس تیراندازی و درگیری جنایی بودن سریال را اثبات میکند، هرچند بعد از عرضه شدن سریال نظر تخصصی‌تری میتوان بیان کرد.

در خلاصه داستان سریال آمده است “من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.”

همچنین داستان قورباغه در مناطق پایین شهر اتفاق افتاده و جدا از این موضوع  بخش هایی از سریال ایرانی در سایر نقاط دنیا نظیر تایلند رخ می‌دهد. می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد.

 

بازیگران و خلاصه داستان سریال قورباغه
بازیگران و خلاصه داستان سریال قورباغه

آخرین خبرها از ساخت سریال قورباغه

قورباغه در کرونا!

تصویربرداری این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است، البته «قورباغه» جزو پروژه‌هایی است که در همان ابتدای شیوع بیماری متوقف شد و هنوز مشخص نیست این پروژه چه زمانی جلوی دوربین برود. در حال حاضر ۲۰ درصد از تصویربرداری این پروژه باقی مانده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: ” دنیا برای من جای کوچیکیِ. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم “

شایعه دستمزدها

صابر ابر که این روزها مشغول بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی است، تصویری از خود و نوید محمدزاده دیگر بازیگر این سریال را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «دنیا برای من جای کوچیکیه، قورباغه. بهار ۹۹، ۲۰۲۰.»

پیش از این اخباری درباره دستمزد میلیاردی نوید محمدزاده برای حضور در این سریال و همینطور سرمایه گذاری صادق رنجکشان مطرح شده بود که هر دو این اخبار را تکذیب کردند. این اولین کار سریالی هومن سیدی است که در ندامتگاه قزلحصار تولید و کارگردانی می شود. نویدمحمدزاده، صابرابر، سحردولتشاهی، فرشته حسینی، نویدپورفرج و هومن سیدی به عنوان بازیگران اصلی در این سریال ایفای نقش می کنند.

قورباغه مانند سایر کارهای سیدی مجموعه ای است که دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند و نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به استعدادهای این بازیگر، لحظات خوشی را میهمان خانه های مردم خواهد کرد.شایان ذکر است قسمت‌ هایی از این سریال نیز در خارج از کشور تولید خواهد شد و در حال حاضر سکانس هایمربوط به زندان فیلمبرداری می شود.

قورباغه در نتفلیکس!

امیرعباس صباغ در برنامه‌ای که به بررسی آثار نمایش خانگی میپردازد، در مورد احتمال پخش این سریال روی نتفلیکس بیان کرد: قورباغه که حدود دو ماه دیگر به نمایش درمی‌آید. خبر دارم عوامل این سریال صحبت‌هایی با پلتفرم های خارجی داشته اند و حتی با شبکه نتفلیکس هم مذاکراتی صورت گرفته که باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.

وی افزود: اگر شبکه نمایش خانگی بتواند با سرمایه بخش خصوصی در خارج از ایران فعالیت کند و برای کشور ارز آوری داشته باشد، اتفاق بسیار خوب و مهمی در این حوزه واقع می‌شود.

البته این اولین باری نیست که یه سریال ایرانی برای حضور در نتفلیکس با این سرویس پخش آنلاین گفتگوهایی داشته است. مدتی پیش خبر پخش سریال خانگی آپاندیس روی نتفلیکس به گوش می ‌رسید که سرانجام آن مذاکرات به نتیجه نرسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا