تلویزیون

جزئیات برنامه ورزش تعطیل نیست با حضور رادش در شبکه ورزش + زمان دقیق پخش

جزئیات برنامه ورزش تعطیل نیست با حضور رادش در شبکه ورزش به همراه زمان دقیق پخش این برنامه همچنین اطلاعات تکمیلی را در همین مطلب بخوانید. برنامه “ورزش تعطیل نیست” اجرای مشترک نصرالله رادش و مجتبی پوربخش از شنبه دوم فروردین ماه هر روز صبح ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود.
ورزش در خانه یکی از بخشهای قابل توجه و مهم این برنامه است. در کنار آن آیتم‌های شاد و مفرحی را برای بینندگان خود تدارک دیده است.

نصرالله رادش بازیگر آثار طنز ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان به دنیا آمد. آوازه او به خاطر بازی در فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون است. وی با بازی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به تلویزیون آمد.

رادش با مجموعه «ساعت خوش» شناخته شد. پس از چند سال با بازی در نقش «حیف نون» در مجموعه «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری و مجموعه مسافران به کارگردانی رامبد جوان نامش دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

همچنین مجتبی پوربخش  فعالیت خود را از باشگاه خبرنگاران جوان آغاز کرد. وی در سال ۸۲ برنامه گیلان ما را اجرا کرد و از سال ۹۱ به دعوت پیمان یوسفی و مزدک میرزایی برای همکاری در برنامه تخصصی لیگ دسته اول به عنوان مجری و تهیه‌کننده، همکاری خود را با شبکه ورزش سیما آغاز کرد. وی همچنین از اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران است.

برنامه ورزش تعطیل نیست با حضور رادش
برنامه ورزش تعطیل نیست با حضور رادش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا