سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۰ سریال ترکی دکتر خوب | سریال دکتر خوب قسمت ۲۰

داستان کامل قسمت ۲۰ سریال ترکی دکتر خوب به همراه خلاصه ای از جزئیات و ماجرای خواندنی سریال ترکی Mucize Doktor در قسمت ۲۰ را اینجا بخوانید. سریال ترکی دکتر خوب محصول سال ۲۰۱۹ کشور ترکیه به کارگردانی یوسف پیرهاسان می باشد که از شبکه فاکس تی وی ترکیه پخش شده است. کارگردانان این سریال Yusuf Pirhasan  و Aytac Cicek هستند. سریال دکتر معجزه در ژانری درام و پزشکی به تهیه کنندگی فاروک بیهان است.

قسمت ۲۰ سریال ترکی دکتر خوب

علی در اورژانس مشغول رسیدگی به زخم دختر بچه ای است که به زمین افتاده. او متوجه می شود که آن دختر مادر دارد. برای همین از زندگی خودش و بی مادری به او میگوید و سعی دارد دخترک را دلداری دهد و می‌گوید که آنها می‌توانند مثل خواهر و برادر باشند. کیویلجیم تانژو را به اتاقش صدا زده و ماجرای ازدواج بلیز و فرمان را میگوید و به او هشدار میدهد که این قضیه زنگ خطری برای موقعیت ریاست بیمارستان است و فرمان نیز رقیب او خواهد شد زیرا یقیناً بلیز شوهر خودش را به عنوان رییس‌ انتخاب خواهد کرد. تانژو نیز از شنیدن این قضیه عصبی می شود. او پیش فرمان می رود و از او بخاطر دستیارانش ایراد میگیرد و بخاطر کار او به او هشدار میدهد. سپس میگوید که امشب همه دستیاران فرمان باید در اورژانس بمانند. فرمان متوجه علت بدخلقی تانژو نمی شود.‌ علی پیش نازلی رفته و به او میگوید که حالا نوبت اوست که او را خوشحال کند. نازلی به علی میگوید که خوشحال کردن نوبتی نیست و هرکس باید در موقعیت مناسب و زمانی که خودش میخواهد، دیگری را خوشحال کند. فرمان پیش دستیاران آمده و از آنها میخواهد همگی به اورژانس بروند و شب را باید آنجا بمانند. در بخش اورژانس، خبر میدهند که یک تصادف زنجیره‌ای اتفاق افتاده و تعداد زیادی بیمار قرار است به بیمارستان بیایند. فرمان همه را آماده باش کرده و توضیحات لازم را به آنها میدهد.

با تانژو و عادل نیز تماس گرفته می شود تا برای کمک به بیمارستان بیایند. فرمان یکی از بیماران را که داماد است و پایش به شدت آسیب دیده به علی می سپارد.‌علی ابتدا سردرگم شده و کمکی نمیکند. اما سپس سریع دست به کار شده و خونریزی پای داماد را بند می آورد. عادل از این کار علی خوشش آمده و خوشحال می شود اما فرمان با حرص به او نگاه میکند. عادل حس میکند که حتما دلیل خاصی پشت رفتارهای فرمان با علی وجود دارد.‌او بابت این قضیه به فرمان طعنه می زند و می‌گوید که باید در دل خودش به حقیقت اعتراف کند. دمیر مشغول رسیدگی به دختری می شود که بدنش دچار سوختگی زیاد شده. تانژو که با دمیر مشکل دارد و مدام از او ایراد میگیرد ، پیش او آمده و دوباره از کار او ایراد گرفته و خودش به بیمار رسیدگی میکند. سپس به او هشدار داده و می رود. پدر و مادر داماد و عروس نیز در بیمارستان هستند و آنها آسیب کمی دیده اند. فرمان پیش آنها آمده و خبر میدهد که پای داماد،دچار آسیب جدی شده و آنها باید پای او را قطع کنند.

خانواده او به شدت ناراحت می شوند. فرمان میگوید که آنها تمام تلاش خود را برای حفظ پای او می‌کنند. تانژو در مورد ازدواج بلیز به عادل طعنه می زند. عادل شوکه شده و از اینکه بلیز چنین چیزی را به او نگفته است ناراحت می شود هنگامی که بلیز به بیمارستان می آید، عادل با او سنگین برخورد کرده و بلیز دلیل رفتار او را نمی‌فهمد. علی به اتاق دکترها رفته و با مطالعه و چک کردن عکس پای داماد، متوجه می شود که آنها با روشی می‌توانند پای او را نجات دهند.‌او و نازلی با خوشحالی پیش فرمان می روند تا این خبر را بگویند. فرمان میگوید که خودش از این روش آگاه بوده اما بخاطر داشتن یک سندروم در داماد، با نهاد پای او موجب نارسایی‌ کلیه خواهند شد و این عمل ریسک دارد. وقتی عادل ماجرای خبر ازدواج بلیز را به او میگوید، بلیز به شدت عصبانی شده و سریع سراغ کیویلجیم می رود. او با کیویلجیم بخاطر پخش خبر دعوا میکند و او را برای امشب از بیمارستان بیرون میکند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا