تلویزیون

معرفی فیلم های سینمایی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ + خلاصه داستان و ساعت پخش

معرفی فیلم های سینمایی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ شبکه های مختلف سیما به همراه خلاصه داستان و ساعت پخش فیلم های سینمایی در روز چهارم نوروز ۹۹ / تلویزیون برای چهارمین روز عید ۱۴ فیلم سینمایی در هشت شبکه تدارک دیده است. شبکه نمایش سهم عمده ای در نمایش این فیلم ها دارد. اسامی فیلم های سینمایی عبارتند از:

فیلم های سینمایی دوشنبه
فیلم های سینمایی دوشنبه

فیلم های سینمایی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹

 

🔸 کنوک ساعت ۱۱ شبکه نمایش
🔸مانیکارنیکا ساعت ۱۱:۱۵ شبکه یک
🔸مهمان مامان ساعت ۱۳ شبکه نمایش
🔸جاسوس نامرئی ۲ ساعت ۱۳:۳۰ شبکه پنج
🔸لوییس و دوستان فضایی ساعت ۱۴ از شبکه کودک
🔸 تبدیل شوندگان : بامبلبی ساعت ۱۵:۳۰ شبکه سه
🔸چطور اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی ساعت ۱۷ شبکه دو
🔸پسر طوفان ساعت ۱۷:۴۵ شبکه امید
🔸 شوالیه تاریکی ساعت ۱۹ شبکه نمایش
🔸زمان برف بازی ساعت ۲۰ از شبکه کودک
🔸تصنیف باستر اسکراگز ساعت ۲۰:۳۰ شبکه چهار
🔸هر چی خدا بخواد ساعت ۲۱ شبکه نمایش
🔸کودک و بزرگراه ساعت ۲۳ شبکه نمایش
🔸دونده هزار تو ساعت ۱ بامداد دوشنبه شبکه نمایش

شوالیه تاریکی

کارگردان: کریستوفر نولان
نویسنده: کریستوفر نولان,  جاناتان نولان
بازیگران: کریستین بیل,  مایکل کین,  مگی جیلنهال,  گری اولدمن,  مورگان فریمن,  آنتونی مایکل هال,  هیث لجر,  کیلین مورفی,  دیوید دستمالچیان,  نستور کاربونل
خلاصه‌‌‌‌‌فیلم

در گاتهام سیتی، یک سال پس از ناپدید شدن دکتر جاناتان کرین معروف به مترسک، امنیت توسط بتمن دوباره به گاتهام بازگردانده شده. در یک روز در گاتهام تبهکاری به نام جوکر به همراه هم‌دستانش به بانکی دستبرد می‌زنند. به دستور جوکر، هم‌دستانش یک به یک یکدیگر را می‌کشند و آخرین نفر را نیز خود جوکر می‌کشد و با پول‌ها تنهایی فرار می‌کند…

مهمان مامان

کارگردان: داریوش مهرجویی
نویسنده: هوشنگ مرادی کرمانی، داریوش مهرجویی، وحیده محمدی‌فر
بازیگران: گلاب آدینه، پارسا پیروزفر، حسن پورشیرازی، امین حیایی، نسرین مقانلو، فریده سپاه منصور، ملیکا شریفی نیا

مهمان مامان یک فیلم کمدی خانوادگی به کارگردانی داریوش مهرجویی محصول سال ۱۳۸۲ است. این فیلم بر اساس کتاب مهمان مامان نوشتهٔ هوشنگ مرادی کرمانی و توسط سیمافیلم تولید شده‌است. از فیلم استقبال خوبی شد و در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرد. این فیلم هجدهمین فیلم بلند داریوش مهرجویی است.

خلاصه فیلم
برای خانواده‌ای مهمان سرزده، تازه عروس و داماد، می‌آید؛ ولی چون وضع مالی خانواده خوب نیست، همسایگان دست به دست هم می‌دهند تا آبروی صاحبخانه را حفظ کنند….

تبدیل شوندگان: بامبلی


کارگردان: تراویس نایت

بازیگران: هیلی استاینفلد، جان سینا

بامبلبی (Bumblebee) یک فیلم علمی–تخیلی اکشن آمریکایی به کارگردانی تراویس نایت و نویسندگی کریستینا هادسون است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در ابتدا قرار بود دنباله ای بر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه ساخته شود که باتوجه به فروش پایین و برآورده نشدن رضایت ها کمپانی سازنده فیلم تصمیم به لغو ساخت آن گرفت.

در ادامه ساخت نسخه اسپین آف سری فیلم های تبدیل شوندگان (فیلم) با نام بامبلبی شروع شد،با توجه به فروش خوب و نظر مثبت منتقدان به بامبلی ساخت دنباله آن رسماً تأیید شد ولی هنوز بازگشت تراویس نایت به خاطر قرارداد وی با استودیو انیمیشن سازی لایکا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

خلاصه فیلم
سال ۱۹۸۷ رباتی بنام “بامبلبی” بدنبال سرپناهی در یک شهر ساحلی واقع در کالیفرنیا می‌گردد. “چارلی”، دختری که بزودی هجده ساله خواهد شد و به دنبال پیدا کردن جایگاه خود در دنیا است، او را زخم‌خورده و شکسته پیدا میکند و به او کمک میکند تا …


برنامه پخش فیلم های سینمایی در تلویزیون نوروز ۹۹ + داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا