چهره هاسلبریتی ایرانی

لاله صبوری از همسر آمریکایی خود طلاق گرفته است؟ + پویا نظری همسر دوم لاله صبوری کیست؟

آیا لاله صبوری از همسر آمریکایی خود طلاق گرفته است؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی پویا نظری همسر دوم لاله صبوری و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه ای در خصوص آخرین وضعیت خود و همسر آمریکاییش صحبت کرد. صبوری در خصوص علت نرفتنش به آمریکا و زندگی با همسرش گفت متعلق به آنجا نیست و نمی خواهد دست به کارهایی دیگر در آن کشور بزند. این صحبت های لاله صبوری را بسیاری به حساب جدایی و طلاق او از همسرش استنباط کرده اند.

پویا نظری همسر دوم لاله صبوری متولد آمریکاست و در آنجا زندگی میکند. لاله صبوری و پویا نظری دارای یک فرزند به نام نورا هستند. لاله صبوری ۱۶ تیر ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است، همسرش متولد کشور آمریکاست، بجز بازی در شبکه جام جم تجربه مجری هم دارد.

صبوری فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی شروع کرد اما این دیده شدن و ورود حرفه ایش به سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۷ ساله بود بازی می گردد که با مجموعه ای برای کودک وارد قاب تلویزیون شد.

لاله صبوری از همسر آمریکایی خود طلاق گرفته
لاله صبوری از همسر آمریکایی خود طلاق گرفته

لاله صبوری از سال ۷۵ تا سال ۷۷ سه مجموعه دیگر کار کرد که جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری وی را به اوج شهرت و دیده شدن رساند. از سال ۸۰ به مدت دو سال مجری برنامه شباهنگام بود که برای شبکه جام جم اجرا می کرد، خودش علاقه دارد که اجراهای زنده را بیشتر تجربه کند.

لاله صبوری اولین بار در سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۷ ساله بود ازدواج کرد و یکسال بعد صاحب یک پسر بنام بهداد و سپس یک دختر بنام هلیا شد اما این زندگی بعدا به طلاق ختم شد.

لاله صبوری در دومین تجربه زناشویی خود با پویا نظری ازدواج کرد و از وی صاحب یک دختر بنام نورا شد، می گوید چون همسرم قبلا تجربه ازدواج نداشت دوست داشت بچه دار شویم همسرم متولد آمریکاست.

خوشبختانه همسرم مردی بسیار همراه و مهربان است، ایشان متولد آمریکا هستند و تازه ده سال است که برای زندگی به ایران آمده اند. شغل همسرم در زمینه صنعتی است و فعالیتی در عرصه هنر به شکل جدی ندارند، اما هنر را بسیار دوست دارند و درک می کنند.

شاید اگر خیلی ها جای من بودند، این موضوع را جایی عنوان نمی کردند، اما من نیازی به پنهان کاری نمی دیدم و خوشبختانه امروز از ازدواج دومم، بسیار راضی هستم.

وقتی شما در سن و سال کم بچه دار می شوید قطعا این بچه دار شدن دردسرهای خاص خودش را دارد. چون مشکلات برای یک زنی که در آستانه جوانی قرار دارد و به نوعی کم تجربه است به مراتب بیشتر است، بی تردید اگر حمایت مادرم در آن مقطع نبود، من نمی توانستم از پسرم به خوبی مراقبت کنم و به دیگر کارهایم هم رسیدگی کنم.

سه سال بعد از بچه اولم، دوباره بچه دار شدم و دخترم «هلیا» به دنیا آمد، با به دنیا آمدن دخترم، شاید مشکلاتم در نگهداری آنها بیشتر شد، اما به همان نسبت از مادرشدن لذت می بردم.

من رابطه بسیار خوبی با بچه ها دارم و وقت گذراندن با آنها همیشه برای من جذاب است. به همین خاطر همیشه با بچه های فامیل رابطه خوبی دارم، اما خب شاید چون خودم در سن و سال پایین بچه دار شدم کودکی بچه هایم چندان در ذهنم پررنگ نبود، به همین خاطر همیشه دوست داشتم که بار دیگر مادرشدن را تجربه کنم.

وقتی با همسرم ازدواج کردم، ایشان به دلیل این که قبلا ازدواج نکرده بودند، دوست داشتند که بچه داشته باشیم، به همین خاطر، من از این موقعیت استقبال کردم، هرچند که به نظر خیلی ها بچه سوم یک جور ریسک بود، اما این ریسک را به جان خریدم.

اختلاف کم سنی که بین من و بچه هایم بود، باعث شد که یک جورایی ما با هم بزرگ شویم، به نوعی با هم درس بخوانیم، تلویزیون تماشا کنیم و از زندگی لذت ببریم من بعد از بچه دار شدنم وارد دانشگاه شدم و بعد هم فعالیتم را پی گرفتم.

مهران مدیری برای سریال شبکه خانگی خود بنام شوخی کردم در سال ۱۳۹۲ تمام افرادی را که با او همکاری کرده بودند کنار هم جمع کرد و صبوری هم در این مجموعه حضور داشت با این حال خان صبوری می گوید میانه خوبی با مدیری ندارد. خانم بازیگر مدتی است به نویسندگی روی آورده و براساس یکی از نوشته‌ هایش، در نظر دارد کارگردانی فیلمی را نیز آغاز کند.

اینستاگرام لاله صبوری

instagram.com/laleh.sabouri

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا