سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم لتیان | داستان لتیان + زمان پخش و اکران

اسامی بازیگران فیلم لتیان به کارگردانی علی تیموری همچنین داستان فیلم لتیان به همراه زمان پخش و اکران این فیلم و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. «لتیان» یکی از پر بازیگرترین فیلم های چند وقت اخیر است. فیلم سینمایی لتیان اواخر سال گذشته جلوی دوربین رفت.
بازیگران فیلم لتیان
بازیگران فیلم لتیان

اسامی بازیگران

این فیلم به گارگردانی علی تیموری، تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و با بازیگری امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی‌فر و حسن معجونی ساخته شده است. امیر جدیدی و پریناز ایزدیار یکبار دیگر در فیلم سینمایی هت تریک با هم همبازی بودند و این فیلم هم مورد استقبال هوادارانشان واقع شد.

در میان بازیگران لتیان ۱۰ همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از ۶ بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که ۱۰ همکاری برای اولین‌مرتبه در لتیان رخ داده است. مانند: سارا بهرامی و امیر جدیدی، سارا بهرامی و حسن معجونی، سارا بهرامی و علیرضا ثانی‌فر، امیر جدیدی و حسن معجونی، امیر جدیدی و ستاره پسیانی.

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟”

با وجود اینکه براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا سالن‌های سینمایی در سراسر کشور از اول تیر ماه بازگشایی شدند، باز هم کارگردانانی هستند که اکران آنلاین را به اکران در سالن سینما با شرایط موجود و تخصیص نصف صندلی های سینما ترجیح دهند.

فیلم سینمایی «لتیان» دیگر گزینه تازه چرخه اکران آنلاین است که از فردا وارد بلیت فروشی می‌شود، «لتیان» نخستین تجربه علی تیموری محسوب می‌شود. کارگردانی که پیش از این شاید امید به اکران معمولی فیلمش در سالن های سینما داشت اما با توجه به شرایط موجود به اکران آنلاین رضایت داده است.

علی تیموری؛ کارگردان لتیان، پیش از این سابقه دستیار برنامه ریزی در فیلم هایی چون «برف روی کاج ها»، «انتهای خیابان هشتم»، «سایه روشن»، پل خواب» و … را بر عهده داشته و چندین فیلم کوتاه موفق ساخته که برخی از آنها نیز منتخب جشنواره های مختلف بوده اند. همچنین اکتای براهنی که فیلم «پل خواب» را در اکران داشت و توانست مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار بگیرد؛ نگارش فیلمنامه «لتیان» را بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا