اخبار داغ

تجاوز بی‌رحمانه ۸ مرد پست فطرت به زن باردار!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تجاوز بی‌رحمانه ۸ مرد پست فطرت به زن باردار!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تعداد ۸ مرد شیطان صفت زن جوانی را که باردار بود در ماشین ون مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند و باعث جنین او شد.

به تازگی در هند ۸ مرد زن جوانی را که باردار بود، مورد تعرض قرار دادند که این باعث سقط جنین او شد.

طبق گفته های زن جوان، او و همسرش در حال سفر به دهلی بودند که وی در ماشین مورد تجاوز قرار گرفت.

چگونه زن جوان مورد تجاوز قرار گرفت؟

او در ادامه افزود: ما با ون سفیدرنگی در حال سفر بودیم که من در اواسط راه متوجه نگاه های کثیف مردان مسافر به خود و شکم برآمده‌ام شدم، ابتدا خواستم با همسرم این قضیه را در میان بگذارم اما متوجه چشمک های پنهانی او با آن مرد ها شدم که خیلی نامحسوس به من اشاره می کردند و لبخند های پلیدی می زدند.

از زمانی که متوجه این رفتار های آن ها شدم ترسی در وجودم رخنه کرد که باعث لگد های پی در پی فرزندم در شکمم شد اما سعی می کردم با حرف های آرامش بخش، خودم و فرزندم را آرام کنم که ناگهان همسرم با در آغوش گرفتنم، دست و دهانم را با گوشه های لباسم بست.

از شدت ترس توانایی حرف زدن نداشتم و جالب این بود که راننده و دستیارش هم توجهی به التماس و جیغ های من نمی کردند و به سمت خارج شهر می رفتند.

همکاری شوهر زن باردار با مردان متجاوز

زن جوان در ادامه گفت : به خارج شهر رسیدیم که مرد راننده و دستیارش به همراه ۶ مرد دیگر به سمت من آمدند و بدون توجه به باردار بودنم مرا مورد تجاوز وحشیانه ای قرار دادند و همسرم با گرفتن دست و پاهای من با آن ها همراهی کرد.

افسر پرونده پس از ثبت شکایات و اظهارات زن جوان، اقدام به دستگیری همسر او و مردان متجاوز کرد.

دستگیری متجاوزان

پس از چهره نگاری و اقدامات اولیه پلیس توانست آن مردان را با همان مشخصات ماشینشان در حالی که قصد دزدیدن دختر ۱۰ ساله ای را داشتند دستگیر کند.

ابتدا آن ها در بازجویی ها رد اتهامات کردند و معتقد بودند که دختران و زنانی که سوار ماشین آن ها می شدند خود هم مایل به این جور رابطه ها بودند اما طبق گزارش پزشکی قانونی در بدن زن جوان آثار تجاوز دیده شده که به دلیل این رفتار وحشیانه جنین او دچار آسیب و سقط شد.

در قبال پولی که به شوهر زن باردار داده بودند اجازه تعرض را گرفتند

طبق تحقیقات پلیس، این شغل راننده ون و دستیارش به همراه ۶ مرد تعرض کننده به این زن بوده است که به گفته آن ها در قبال پولی که به همسر او داده بودند، اجازه تعرض به همسر باردارش را گرفتند و تاکنون از این راه هم کسب درآمد کرده و هم گاهی مبلغی را برای این کار پرداخته بودند.

پلیس پس از ثبت اظهارات آن ها و گزارش پزشکی قانونی، این متجاوزان و همسر زن جوان را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه فرستاد و طبق رای هیئت منصفه آن ها به حداقل ۲۰ سال زندان محکوم شدند.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تجاوز بی‌رحمانه ۸ مرد پست فطرت به زن باردار!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا