سلامت

آیا کاندوم تاخیری و تنگ کننده واژن واقعا رابطه جنسی را طولانی می کند؟

مجله اینترنتی کولاک: آیا خرید کاندوم تنگ کننده تاثیری در رابطه دارد؟ مکانیزم تنگ شدن و تحریک واژن به این صورت است که پس از اعمال تحریکات ذهنی، تپش قلب بالا رفته و خون بیشتری به داخل مویرگهای واژن نفوذ می کند، در نتیجه به خاطر وجود حجم بالای خون ، واژن شروع به حجیم شدن می کند. کاندوم های تنگ کننده با تحریک پوستی واژن باعث تشدید جریان خون در آن شده و در نتیجه واژن تنگ تر و حجیم تر می شود.

کاندوم تاخیری تنها کاندومی است که از لاتکس ۱۰۰% طبیعی تولید می شود، بنابراین کاملا ضد حساسیت است و چون هیچ ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده و کاملا طبیعی است دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده است و در نتیجه هیچگاه در واژن جا نمی ماند. این کاندوم سه لایه است، هرگز پاره نمی شود، می توانید کاملا به آن اعتماد کنید.

 

مشخصات کاندوم تاخیری و تنگ کننده

  • ۱- کاندوم تاخیری دارای ماده تاخیری مناسب جهت تاخیر انزال به مدت طولانی و بالابردن لذت جنسی
  • ۲- کاندوم تنگ کننده دارای مواد گیاهی تنگ کننده واژن
  • ۳- دارای لوبریکنت L.A به منظور تحریک پذیری بیشتر

خصوصیات کاندوم تاخیری و تنگ کننده

خاصیت: افزایش لذت و تحریک پذیری زنان و تاخیر در انزال آقایان

این کاندوم به دلیل دارا بودن عصاره انار موجب تنگ تر شدن واژن شده که برای افرادی که می خواهند رابطه جنسی طولانی تری داشته باشند مناسب است زیر از وجود تغییر قطر واژن در طول رابطه جلوگیری می کند و حس رابطه را در کل طول مقاربت حفظ می کند همچنین دارای شیار های آناتومیک پشت سر هم می باشد که موجب تحریک ناحیه (Gspot) می گردد که تحریک این ناحیه در خانم ها موجب افزایش اوج لذت جنسی در آنها می گردد و رضایت از رابطه را در آنان بالا می برد.

لازم به ذکر است که میزان تحریک این نوع کاندوم از کاندوم های خاردار بیشتر است . این کاندوم حاوی مواد روان کننده می باشد که انجام مقاربت را آسان تر می کند وحس درد احتمالی را کاهش می دهد ، این کاندوم حاوی مواد موثر تاخیری ( بنزوکائین ) برای جلوگیری و کنترل انزال زود رس می باشد و زمان رابطه را به صورت چشم گیری افزایش می دهد ، این نوع کاندوم علاوه بر مصرف عادی برای تمامی افراد برای خانم هایی که در دوره یائسگی و یا در دوره بارداری هستند کاملا مناسب است .

  • حاوی مواد روان کننده موثر جهت مقاربت بدون درد
  • دارای عصاره انار برای انقباض و تنگ کننده
  • مناسب برای خانم های مونوپوز و مولتی پار
  • شیار آناتومیک جهت تحریک G POST و لذت فراوان
  • خاوی مواد موثر و تاخیری (بنزوکائین) برای جلوگیری و کنترل انزال زودرس
  • دارای مخزن ذخیره جهت اطمینان و امنیت بیشتر ساخته شده از لاتکس طبیعی

/ مجله دلگرم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا