چهره هاسلبریتی ایرانی

“احمد سعادتمند” گزینه احتمالی مدیرعاملی پرسپولیس کیست؟ آیا او استقلالی است؟!

مجله اینترنتی کولاک: «احمد سعادتمند» ؛ نام جدیدترین گزینه برای جانشینی گرشاسبی در پرسپولیس و نشستن بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه است. بسیاری بر این باورند در مواقعی که وزارت ورزش برای انتخاب گزینه مدیرعاملی دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس بر سر چند راهی قرار می گیرد نام گزینه ای را به صورت شایعه در رسانه ها مطرح می کند تا واکنش افکار عمومی را بسنجند!

 

 

بعد از انتقادهای زیادی که بر سر مهدی محمد نبی مطرح شد و هواداران پرسپولیس با او در شبکه های اجتماعی به شدت مخالفت کردند، حالا گزینه “سعادتمند” در رسانه ها شنیده می شود.

پیش از این قرار بود احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون والیبال شود اما در لحظه آخر “داوری” به جای او نشست.این تصمیم خلق الساعه درست در لحظات آخر،همه را به فکر فرو برد. آیا برای وزیر ورزش فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس کلیدی تر هستند و او سعادتمند را برای آنها در آب نمک خوانده است؟

منابع خبری در فوتبال فاش کردند این معادله تا حدود زیادی درست است و وزیر ورزش مشغول بررسی است تا احتمالا او را به سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس انتخاب کند.

این منابع خبری می گویند احمد سعادتمند به احتمال زیاد جانشین گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس می شود. مدیرعامل قرمزها روز شنبه آنطور که خبرگزاری ها نوشتند استعفا داد و از این باشگاه رفت.

البته گرشاسبی سریعاً موضع گیری کرد و گفت: من از سمتم استعفا نکرده ام و تکلیف ماندن یا رفتنم تا فردا مشخص می شود. اگر شرایط طوری بود که ماندیم، ادامه می دهیم وگرنه فردی تازه نفس می آید و کارش را با قدرت انجام می دهد.

 

 

ظاهرا رفتن گرشاسبی از جمع قرمزها قطعی شده و در یکی، دو روز آینده خبرهای قطعی در این زمینه منتشر خواهد شد. وزیر ورزش هم به سعادتمند آماده باش داده تا به این باشگاه برود؛ مگر اینکه مثل اتفاقات فدراسیون والیبال در لحظه آخر همه معادلات در باشگاه پرسپولیس تغییر کند.

سعادتمند در حال حاضر مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه وزارت ورزش است.او سابقه مدیریت باشگاه نساجی را در کارنامه دارد و در گذشته سرپرست فدراسیون های تنیس روی میز و اسکی بوده است. سعادتمند مدتی هم مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه بود.

 

احمد سعادتمند یک استقلالی دو آتیشه!

اما همزمان با خبر احتمال مدیرعاملی احمد سعادتمند در پرسپولیس ، از کامنت های او که شدیدا استقلالی هستم رونمایی شد! او صبح اول وقت در اینستاگرامش برای گرشاسبی در پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد و کامنت بعضی از هواداران جالب بود “ممنون برای پست حمایتی از گرشاسبی فقط سمت پرسپولیس نیا” !
گفته می شود سعادتمند عکس پروفایل خود را عوض کرد تا کامنت هایی که گفته استقلالی ام را انکار کند و در ادامه در پی هجوم هواداران کامنت های هواداران را بست!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا