اخبار داغ

انتقاد شدید مجری زنی که توسط ضرغامی ممنوع التصویر شد!+زهرا عاملی کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انتقاد شدید مجری زنی که توسط ضرغامی ممنوع التصویر شد!+زهرا عاملی کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

زهرا عاملی، مجری و ترانه سرا در واکنش به پست حمایتی عزت‌الله ضرغامی، رییس اسبق سازمان صداوسیما درباره آزادی حضور زنان در ورزشگاه، در اینستاگرام از این چهره اصولگرا انتقاد کرد. این مجری سابق و ترانه سرای فعلی نوشت:

«خواستم چیزی ننویسم….ولی هفت سال ممنوع‌التصویری‌ام در زمان شما رقم خورد…..به چه گناهی؟ خندیدن روی آنتن زنده؟ آقای ضرغامی چنانچه نخواید برای انتخابات رنگ عوض کنید من این برگشت شما به آغوش مردم و بهتون تبریک می‌گم و خوشحال می‌شم….ولی یادتون باشه …همه این جماعت فراموشکار نیستن….جدایی مجریان زن و مرد در برنامه‌ها از دیگر ابتکارات شما بود و من اولین قربانی این تصمیم…. شما بیش از حد نسبت به یه ریمل ساده روی چشم مجری زن حساس بودید…

شما اصرار زیادی داشتین ما رو به زور به بهشتتون ببرید …. به هر حال دوران مدیریت شما خوبی‌های خودش و هم داشت …..نباید بی‌انصاف بود اما این نگرش جدید شما جدی جدی باعث تعجب من شد… الان باید خوشحال باشم یا شک کنم به این عکس‌العمل‌ها و حرفای جدید؟»

 آشنایی با زهرا عاملی

زهرا عاملی  متولد آذر ۱۳۶۷ و دانشجوی رشته برنامه‌ریزی اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبایی است و در دو رشته «شعر و ترانه‌سرایی» و «گویندگی» فعالیت می‌کند.

زهرا عاملی می‌گوید: اولین کار تلویزیونی که انجام داده‌ام برنامه «یخ در بهشت» در تابستان سال ۸۴ به تهیه‌ کنندگی آقای امیرحسین خرمشاهی بود. ایشان از من تست گرفتند و قبول شدم و اولین برنامه تلویزیونی را اجرا کردم. بعد از یخ در بهشت، ساعت به وقت جوانی، انار دانه، مثبت عشق و بوم سفید را برای شبکه‌های مختلف اجرا کرده‌ام. وی همچنین برنامه نردبان را در ماه رمضان برای شبکه تهران روی آنتن برد.

 «سجده بر آسمان» و «عقیق» از دیگر کارهای اوست. عاملی در این چند سال بیشتر تمرکز خود را روی ترانه سرایی گذاشته است. او در زمینه شعر و ترانه سرایی با چهره های مشهور موسیقی پاپ مانند دکتر محمد اصفهانی و احسان خواجه امیری کار کرده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انتقاد شدید مجری زنی که توسط ضرغامی ممنوع التصویر شد!+زهرا عاملی کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا