اخبار داغ

اینستاگرام کی فیلتر می شود؟ آیا اخطار دادستانی جدی است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اینستاگرام کی فیلتر می شود؟ آیا اخطار دادستانی جدی است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تکنولوژی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خبر فیلتر شدن پیام رسان و شبکه اجتماعی اینستاگرام از ساعاتی پیش در فضای مجازی به سرعت منتشر شد. حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول دادستان کل کشور در خصوص فعالیت برخی از افراد تحت عنوان سلبریتی در فضای مجازی و جمع آوری پول به بهانه کمک به افراد بی بضاعت که منجر به کلاهبرداری‌های متعددی شده است: اظهار کرد: دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد شناسایی شده ‌اند، گفت: در برخی استان‌ها پرونده‌هایی در حال رسیدگی است و دادستانی کل وظیفه خود می‌داند با کسانی که از احساسات پاک مردم سوء استفاده می‌کنند و اخیراً هم در تلویزیون یک موردی بوده است، برخورد کند.

معاون اول دادستان کل کشور تصریح کرد: در همین راستا فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته و آقای خرم‌آبادی در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به صورت جدی پیگیر این موضوع شده و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

مصدق با بیان اینکه این گونه اقدامات باعث بی اعتمادی به نهادهای متولی امر کمک‌رسانی به مردم شده است، گفت: ما باید با عملکرد خودمان دست این افراد را قطع و اعتماد را به جامعه بازگردانیم.

واکنش وزیر ارتباطات به فیلتر اینستاگرام

در همین خصوص محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به اخبار مربوط به احتمال فیلترینگ اینستاگرام واکنش نشان داد. آذری جهرمی در جدیدترین توییت خود نوشته این دستورالعمل، طرح یک موضوع قدیمی برای انحراف افکار عمومی از مطالبه گری شفاف سازی سوءاستفاده کنندگان ارزی اخیر است.

این پست توسط بخش تکنولوژی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اینستاگرام کی فیلتر می شود؟ آیا اخطار دادستانی جدی است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا