چهره هاسلبریتی خارجی

با محبوب ترین غذاهای ۱۰ سلبریتی معروف آشنا شوید + عکس

مترجم : پردیس کیانی ، مجله اینترنتی کولاک 

سلبریتی ها چه غذاهایی را دوست دارند؟ شاید با توجه به ثروت آنها فکر کنید که مدام در رستوران های مجلل، غذاهای فانتزی می خورند. شاید هم با نگاهی به اندام متناسب شان فکر کنید که فقط با آب میوه طبیعی، وعده های غذایی کوچک و غذاهای فوق سالم روزگار می گذرانند.

سلبریتی

درحالیکه درست است که اغلب سلبریتی ها از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند اما آنها هم انسان هستند و گهگاهی هوس همبرگر و غذای مکزیکی از سرشان می گذرد.

غذاهای محبوب برخی از سلبریتی ها

سلبریتی

۱- کریس پرت

کریس که برای کاهش وزن و رسیدن به اندام مناسبش معروف است می گوید: من برای کاهش وزن، رژیم بیشتر غذا خوردن را انتخاب کردم اما غذاهای سالم را در برنامه غذایی ام می گنجاندم. گزارش شده که او در روز ۴۰۰۰ کالری و مقدار زیادی آب از دست داده است.

در حالی که او باید کلم و کاهو بخورد اما وقتی پای سلیقه اش در میان باشد او گوشت را در انواع و اشکال مختلفش انتخاب می کند.

سلبریتی

۲- جی جی حدید

این مدل جذاب و سلبریتی معروف این روزها به دوست داشتن همبرگر اعتراف می کند و می گوید: شعار شخصی من این است که باید تعادل در رژیم غذایی را حفظ کنیم. یک برگر داشته باشید تا سالم و عاقل بمانید.

او برای صبحانه تخم مرغ، بیکن، نان تست و قهوه می خورد و گاهی اوقات هم تحت تاثیر دوست پسر بریتانیایی اش زین مالیک، لوبیای پخته را انتخاب می کند. به وقت خوردن شیرینی جات هم انتخاب او بستنی پای است.

سلبریتی

۳- جنیفر لوپز

روزهایی که پیتزا غذای مورد علاقه جنیفر بود گذشته است و این روزها در ۴۸ سالگی بسیار درباره غذا جدی است. او فقط غذاهای تازه، ارگانیک، مغذی و متعادل که پایه آنها پروتئین باشد را می خورد. همچنین او به شدت از خوردن غذاهای فرآوری شده و پودر پروتئین اجتناب می کند.

سلبریتی

۴- راک یا دواین جانسون

او می گوید برای داشتن بدنی عضلانی همواره باید گوشت بخورید. گوشت گوسفند، مرغ و گاومیش در منوی روزانه او قرار دارد و آن را همراه با برنج یا سیب زمینی پخته شده و سالاد تازه می خورد. او برای انرژی گرفتن به جای قهوه، پودر انرژی دهنده میوه ای را با ۳ گالن آب مخلوط کرده و روزانه می نوشد. جانسون همراه با رژیم غذایی مبتنی بر گوشت خود، پنج روز در هفته به مدت ۷۵ دقیقه تمرین می کند.

سلبریتی

۵- کیتی پری

کیتی عاشق انواع قارچ هاست زیرا نه تنها سالم و مقوی هستند بلکه بسیار طعم و مزه بی نظیری دارند. او همیشه به دنبال گران ترین نوع قارچ در جهان است و قیمت هایی بالغ بر ۱۰۰۰ تا ۲۲۰۰ دلار هم بابت حدود دو کیلوگرم قارچ مخصوص پرداخت کرده است.

علاوه بر قارچ گران، او غذاهای چربی چون مرغ باربیکیو، سالاد مرغ، گوشت گاو برشته و غیره را نیز دوست دارد.

سلبریتی

۶- بیانسه

او که به ملکه موسیقی شهرت دارد، عاشق پیتزاست و می گوید اگر مجبور باشم فقط یک وعده غذا بخورم حتما پیتزا را انتخاب می کنم. یکی دیگر از علاقه مندی های او سس تند است که در هر وعده غذایی از آن استفاده می کند. همچنین او عاشق مرغ سوخاری و بیسکوئیت رستوران popeyes است و اشتراک مادام العمر این رستوران را دارد.

با این حال بیانسه بیشتر بر غذاهای سالم متمرکز است و از خوردن تنقلات و گوشت قرمز اجتناب می کند.

سلبریتی

۷- جاستین تیمبرلیک

او می گوید: من زیاد ورزش می کنم پس می توانم غذاهای متنوعی بخورم و نگران چاقی نباشم. او بسیار خوش خوراک است و خودش هم یک رستوران باربیکیو در نیویورک دارد. او خودش را عادت داده که هرگز صبحانه را از دست ندهد و مقدار زیادی پروتئین مصرف کند. او پنکیک بلوبری و کورن فلکس را به عنوان صبحانه می پسندد.

به وقت شیرینی جات، انتخابش کیک براونی است و همواره غذای مورد علاقه اش پاستا با لابستر و پنیر به سبک ایتالیایی است.

سلبریتی

۸- ریحانا

شما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید ریحانا هر وقت که بخواهد هر چیزی که دوست دارد می خورد. آشپز شخصی او می گوید: هر پروتئینی که می توانید به آن فکر کنید را به همراه برنج، پاستا و سبزیجات می خورد. غذای مورد علاقه ریحانا مرغ کاری است و همچنین دیوانه وار عاشق پاستاست به طوری که می تواند در یک لحظه سه نوع پاستای مختلف را سفارش دهد.

پس چگونه او تناسب اندامش را حفظ می کند؟ او مدام به باشگاه می رود و تقریبا هر روز یک ساعت تمرین می کند. بین نوشیدنی ها کوکتل زنجبیل را می پسندد و بین شیرینی ها چیز کیک و بستنی شکلاتی را دوست دارد.

سلبریتی

۹- جاستین بیبر

یکی دیگر از سلبریتی های عاشق پاستا، جاستین بیبر است. او علاقه وافری به اسپاگتی بلونز دارد و حتی یک بار که آن را با یک لیوان شیر خورده بود، مریض شده و در بیمارستان بستری شد. طرفداران او به خوبی از اعتیادش به آب نبات های آدامسی باخبرند.

او همچنین به دونات های کانادایی و کورن فلکس نیز علاقه مند است.

سلبریتی

۱۰- سلنا گومز

سلنا عاشق کرانچی تند و شکلات است. او بی اندازه خیارشور و ترشی دوست دارد و همچنین همیشه در رستوران ها سیب زمینی سرخ شده سفارش می دهد. او عادتی عجیب و غریب دارد و روی همه غذاهایش حتی پاپ کورن هم آب ترشی می ریزد.

اگر آب معدنی در دسترسش نباشد، او آب لیمو می نوشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا