چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی یونس دلفی ستاره آینده دار فوتبال ایران و خوزستان+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی یونس دلفی ستاره آینده دار فوتبال ایران و خوزستان+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

یونس دلفی؛ ستاره جوان فوتبال خوزستان را باشگاه بزرگ آیندهوون هلند می خواهد. عضو تیم فوق العاده و تاریخ ساز نوجوانان که قهرمان آسیا شد و به جام جهانی صعود کرد حالا در آستانه اروپایی شدن است.

یونس دلفی ۱۱ مهر ۱۳۷۹ در شهر شوش به دنیا آمد. او بازیکن مستعد فوتبال ایران است که برای باشگاه فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. دلفی همچنین در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی می‌کند و جزو ۱۰ بازیکن برتر نوجوان دنیا قرار گرفته‌است. او جوانترین بازیکن لیگ شانزدهم و لیگ هفدهم است.

 

 

یونس دلفی در خانواده ای اهل فوتبال در شوش متولد شده. دایی او که مربی فوتبال بوده و در ۱۰ سالگی اورا به تیم فوتبالی در شوش دعوت کرد. او از کمتر از یک سال به همراه دایی اش به بخش استعداد یابی تیم استقلال خوزستان می‌روند. او متولد سال۱۳۷۹ هست و این یعنی او کمتر از ۲۰ سال دارد.

در سال ۱۳۹۲ که عبدالله ویسی شیفته او می‌شود ابتدا اورا به تیم نوجوانان استقلال خوزستان و سپس به تیم بزرگسالان این باشگاه دعوت می‌کند. سال‌های اولیه برای او بسیار سخت بود چرا که می‌بایست هرروز از شوش به اهواز برود.

در آنجا برای تیمش تمرین کند و سپس به شوش برگردد. در فصل نخست حضور او در استقلال خوزستان تنها دقایق کمی به او بازی رسید. اما پس از پایان فصل از سپاهان پیشنهاد دریافت می‌کند. اما باشگاه استقلال خوزستان برای رفتن او به سپاهان ۵۰۰ میلیون تومان رضایت نامه درخواست کرد که سپاهان موفق به جور کردن این مبلغ نشد و این موضوع باعث ناراحتی مادر دلفی می‌شود.

او در فصل ۹۵–۹۶ که استقلال خوزستان در فصل قبلی قهرمان شده بود در پی جدایی بازیکنان از این تیم از یک تیم در ایتالیا پیشنهاد دریافت می‌کند که هیئت مدیره به شدت با این پیشنهاد مخالفت می‌کند.

افتخارات باشگاهی

استقلال خوزستان

لیگ برتر فوتبال ایران
قهرمانی(۱):۹۴–۹۵

افتخارات ملی

تیم ملی نوجوانان ایران

مسابقات آسیایی
نایب قهرمانی(۱):۲۰۱۶

 

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی یونس دلفی ستاره آینده دار فوتبال ایران و خوزستان+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا