موسیقیموسیقی ایران

تاریخ دقیق کنسرت مهران مدیری+جزئیات و محل کنسرت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تاریخ دقیق کنسرت مهران مدیری+جزئیات و محل کنسرت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حالا دیگر همه می دانند مهران مدیری به همراه بازیگری علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی دارد. حتی برخی بر این عقیده هستند که مدیری خوانندگی را از بازیگری و کارگردانی بیشتر دوست دارد! آنها که کارهای شنیداری مدیری را در این سالها دنبال کرده اند معتقدند کنسرت مهران مدیری جزو کنسرت های خاص پاپ است و با دیگر کنسرت ها فرق دارد.

مهران مدیری بعد از اتمام دورهمی برنامه ریزی جدی برای اجرای کنسرت دارد. او قرار است باهمکاری شرکت آوادیو کنسرت خود را به زودی در برج میلاد برگزار کند. هنوز از تاریخ دقیق این کنسرت صحبتی نشده اما آنچه که از اطرافیان مدیری شنیده می شود قرار است این کنسرت در شهریور یا مهر برگزار شود.

مدیری اولین آلبوم موسیقی اش در سال ۷۹ را به نام «از روی سادگی» به آهنگسازی بابک بیات و فردین خلعتبری در مقام خواننده منتشر کرد اگرچه پیش از آن در آلبوم «دلتنگی‌ها» علاقه‌اش به موسیقی را با اجرای دکلمه‌هایی روی موسیقی ثابت کرده بود.

او نخستین کنسرت رسمی خود را در بهمن ماه ۱۳۸۳ در تهران اجرا کرد، با انتخاب هوشمندانه ملودی‌ها، تصنیف‌ها و صدای دلنشینی که از سوی شنوندگان آثارش مقبول افتاده بود، ثابت کرد که موسیقی را خوب می شناسد و نیز سلیقه مردم هنردوست ایران را!

مدیری ازپنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی به طور جدی به موسیقی کلاسیک گوش می‌داد و به داشتن یکی از کامل‌ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک معروف است.

خودش در مورد ورودش به دنیای موسیقی می‌گوید: «پیشنهاد فردین خلعتبری بود گفت بیا و بخوان که این کار راکردم. اینکه چه بازتابی داشت، نمی‌دانم، یکی از علاقه‌های اصلی و ایده‌آل‌ها در زندگی‌ام همین است. خواندن را به شدت دوست دارم.چون مرا راضی می‌کند. فکر می‌کنم حس خوبی منتقل می‌کنم به کسی که می‌شنود یعنی کسانی که شنیده‌اند گفته‌اند چون سعی می‌کنم به طبیعت نزدیکتر باشد ادامه این کار خیلی برایم مهم است.

خیلی کوه می‌رفتم. دوستانم مرا مجبور می‌کردند تا بخوانم و بعد سعی کردم کمی جدی این کار را انجام دهم. بعد رفتم رادیو و در کلاس شرکت کردم تا تعلیم موسیقی سنتی ببینم. ۲ تا ۳ جلسه رفتم. شاید این موضوع به ۱۷ـ ۱۸ سال پیش بر گردد و بعد فرصت نکردم ادامه بدهم، می‌شود گفت که تعلیم ندیدم».

او که در خانواده‌ای اهل موسیقی بزرگ شده و بزرگترین برادرش از پیانیست‌های قابل است پسرش را هم به هنرستان موسیقی فرستاده که الان سال‌های آخر هنرستان را سپری می‌کند. خوانندگی تیتراژ سریال‌های «هم نفس» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، «مهر و ماه»، «شب‌های برره» و «باغ مظفر» از دیگر فعالیت‌های او در زمینه موسیقی محسوب می‌شود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تاریخ دقیق کنسرت مهران مدیری+جزئیات و محل کنسرت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا