اخبار داغ

تجاوز به پسر همسایه توسط شرور شیطان صفت+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تجاوز به پسر همسایه توسط شرور شیطان صفت+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شرور شیطان صفت در اقدامی هولناک و بی رحمانه بچه همسایه را به خانه کشاند و او را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

پسر نوجوان چگونه فریب بهزاد را خورد؟

شرور جوان در اقدامی وحشیانه یکی از سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: روز ۱۲ مرداد ماه امسال پسر نوجوانی همراه پدرش به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مراجعه و در طرح شکایتی عنوان داشت که توسط یکی از جوان های محل به نام “بهزاد” مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .بچه محل هایشان را به خانه کشاند و او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

با طرح شکایت اولیه با موضوع “آزار و اذیت” و تأکید موضوع از سوی پزشکی قانونی ، پرونده جهت ادامه تحقیقات و دستگیری متهم از شعبه ۴ بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیار اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

جزئیات ماجرا توسط پرس که به او تجاوز شد

نوجوان ۱۳ ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” ساعت ۲۰:۳۰ در حال رفتن از باشگاه به سمت خانه بودم که یکی از بچه محل ها به نام بهزاد که مقابل در خانه شان ایستاده بود مرا صدا کرد ؛ زمانیکه به او نزدیک شدم تا ببینم بهزاد با من چکار دارد ، ناگهان دستم را گرفت و مرا با زور و تهدید به داخل خانه شان در طبقه دوم ساختمان برد . بهزاد در خانه شان را قفل کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد “.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران صبح امروز با مراجعه به محل سکونت بهزاد ، در حالیکه قصد داشت با مشاهده کارآگاهان از طریق پشت بام از محل متواری شود او را دستگیر و به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند و شاکی پرونده پس از مواجه حضوری ، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داد .

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از مجرمین سابقه دار در زمینه زورگیری است که در شهریورماه سال ۱۳۹۰ نیز دستگیر و روانه زندان Prison شده و برابر تحقیقات میدانی انجام شده از محل سکونتش ، در در زمینه خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم با قرار قانونی ، جهت ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از متهم در مراحل مقدماتی است .

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تجاوز به پسر همسایه توسط شرور شیطان صفت+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا