اخبار داغ

خداحافظی وزیر بهداشت با معاونین! علت استعفا چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک: در بین اخبار داغ چند روز اخیر، شایعه استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت عجیب تر از همه بود! گفته می شود وزیر بهداشت حسن روحانی هفته گذشته استعفای خودش را تحویل هیات دولت داد. روز گذشته علیرغم تکذیب‌های پی در پی، این موضوع از منابع موثق مورد تایید قرار گرفت. ظاهرا موضوع اصلی اختلاف بودجه‌ای دولت و این وزارت‌خانه مطرح شده است.

وزیر بهداشت خداحافظی کرد

حسن قاضی زاده صبح امروز در جلسه معاونین وزارت بهداشت که در ستاد این وزارت خانه برگزار شد از همکاران خود خداحافظی کرد. بر اساس اخبار رسیده به فارس، سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه نیز پیش از ظهر امروز در ستاد وزارت بهداشت حضور یافته است.

قاضی زاده هفته گذشته استعفای خودش را تحویل هیات دولت داد، روز گذشته علیرغم تکذیب‌های پی در پی، این موضوع از منابع موثق مورد تایید قرار گرفت. موضوع اصلی اختلاف بودجه‌ای دولت و این وزارت‌خانه مطرح شده است.

لازم به ذکر است؛ هنوز رسما استعفای قاضی‌زاده پذیرفته نشده و خبر‌ها از رایزنی دولتی‌ها در این باره حکایت دارد. هاشمی هم‌اکنون در حال بازدید از یک مرکز بهداشتی درمانی در غرب تهران است.

در همین حال صبح امروز معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت درباره استعفای قاضی زاده هاشمی گفت: هنوز جزییات موضوع استعفای دکتر هاشمی مشخص نیست، البته اختلاف نظراتی ایجاد شده، اما فقط بحث مبلغ بودجه سال آینده در این زمینه مطرح نیست و پرداخت به موقع آن نیز بسیار اهمیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا