تلویزیون

خلاصه داستان قسمت آخر سریال چرخ فلک + عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خلاصه داستان قسمت آخر سریال چرخ فلک + عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در قسمت آخر سریال چرخ فلک چه اتفاقی افتاد ؟

سریال پر بیننده ی چرخِ فلک به تهیه کنندگی مجید مولایی و به کارگردانی حمیدنژاد و بهرام عظیم هرشب از شبکه ی یک سیما پخش می شود؛ هر قسمت از این سریال روایت گر قصه ای جدید به همراه بازیگرانی تازه است.

 

عکس بازیگر سریال چرخ فلک
عکس بازیگر سریال چرخ فلک

قسمت آخر سریال چرخ فلک

مجموعه تلویزیونی اپیزودیک چرخِ فلک به تهیه کنندگی مجید مولایی و به کارگردانی حمیدنژاد و بهرام عظیم پور روی آنتن شبکه اول سیما در حال پخش است.

چرخ فلک نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی مجید مولایی است. این سریال محصول شبکه یک سیما است و فیلمنامه این سریال اپیزودیک به قلم علیرضا طالب‌زاده نوشته شده است.

آهنگسازی اپیزودهای ساخته شده توسط عزیزالله حمیدنژاد را ستار اورکی به عهده داشته و ساخت موسیقی اپیزودهای کارگردانی شده توسط بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور را پیمان خازنی انجام داده است و خواننده تیتراژ آن سالار عقیلی است.

موضوع اصلی سریال یک مفهوم اخلاقی است که در هر یک از داستان‌ها این موضوع تکرار می‌شود و بیشتر بازیگران در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند که در قصه بعدی به بازیگر اصلی بدل می‌شوند. این سریال در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در تابستان ١٣٩۵ به روی آنتن رفت.

بازیگران اصلی سریال چرخ فلک

حمیدنژاد، بازیگرانی همچون فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مینا جعفرزاده، رها خدایاری، مهسا کاشف، نیلوفر داوری، نکیسا نعمت نژاد، محمدرضا زحمت کش، ابوالفضل طهرابی و (با هنرمندی) مریم بوبانی ایفای نقش کرده اند.<< قسمت آخر سریال چرخ فلک>>

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خلاصه داستان قسمت آخر سریال چرخ فلک + عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا