سریالسریال‌ایرانی

درباره سریال «سر دلبران»+اسامی و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

درباره سریال «سر دلبران»+اسامی و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پیش فرض این است که لطیفی با «سر دلبران» به روزهای درخشان بازگردد. محمد حسین لطیفی کارگردان این سریال بیش از دو ماه مشغول ضبط بود. سازندگان «سر دلبران » در شهر یزد بودند و طبعا از ترافیک تهران برای رسیدن گروه به لوکیشن خبری نبود . از آن طرف همه اعضای تیم تولید یکجا جمع بودند و استرس دورهم جمع شدن روزانه کمتر بود . یک پیش تولید بدون نقص ، شرایط تولید برای سازندگان سریال را در شهرستان به مراتب بهتر از پایتخت می کند.

دلایل عدم پخش این سریال در رمضان ۹۶

سیدعلی حمیدی درباره «سر دلبران» که پیش از این به عنوان سریال رمضانی شبکه ۲ اعلام شده بود گفت بخش های ضبط شده از این مجموعه برای پخش در رمضان کافی نیست. حمیدی یادآور شد: سریال «سر دلبران» به دلیل فرآیندی که در تولید داشت از جمله تصویربرداری در شهر یزد و تغییرات در انتخاب بازیگران با این مساله مواجه و حتی قرار شد برای تولید و پخش این مجموعه در ماه رمضان کار را با ۲ گروه جلو ببرند اما چون دقایق گرفته شده کافی نبود و فاصله اندکی تا ماه رمضان مانده بود تصمیم بر این شد که فقط ۲ شبکه در ماه رمضان سریال داشته باشند.

اسامی بازیگران سریال سرّ دلبران

بازیگرانی چون محمد کاسبی،‌ فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، اسماعیل محرابی، متین ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌ سلطانی، رضا توکلی و … در این سریال به ایفای نقش می پردازند. این سریال دومین همکاری محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی پس از سریال «تنهایی لیلا» است. محمد حسین لطیفی کارگردانی سریال هایی همچون «وفا»، «صاحبدلان»، «سفرسبز» و … را درکارنامه خود دارد.

همچنین خشایار موحدیان تدوین سریال و کارن همایونفر ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده دارند. مدیر تصویربرداری: امیرکریمی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهریشیرازی، دستیار اول کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی.

فرهاد قائمیان در سریال سر دلبران
فرهاد قائمیان در سریال سر دلبران

برزو ارجمند در سریال سر دلبران
برزو ارجمند در سریال سر دلبران

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

درباره سریال «سر دلبران»+اسامی و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا