اخبار داغ

دوست دخترم را باردار کردم تا زنم شود!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دوست دخترم را باردار کردم تا زنم شود!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سینا، ۲۴ ساله به قاضی دادگاه خانواده گفت: چهار سال پیش بود که با مهتاب آشنا شدم، پس از سربازی به پدر و مادرم اصرار کردم که به خواستگاری او برویم اما آن ها معتقد بودند که ما با یکدیگر از نظر فرهنگی تفاوت داریم.

 

ماجرای باردار شدن دختر جوان توسط دوست پسرش

سینا ادامه داد: در این میان ۴ سال تمام فقط به دنبال مهتاب بودم و همه راه ها را برای ازدواج با او آزمودم اما به هیچ وجه خانواده ها راضی نشدند، به همین دلیل دست به اقدام احمقانه ای زدم و روزی مهتاب را به بهانه ای به خانه دوستم کشاندم، این در حالی بود که در آنجا هیچ کسی نبود، به او ماجرا را توضیح دادم و گفتم تنها راهی که برایمان مانده این است که تو از من باردار شوی، مهتاب نیز با اصرار من راضی شد و به اتاق خواب رفتیم و…

وی بیان کرد: چند وقت دیگر مهتاب خبر بارداریش را به من داد و خانواده ها دیگر مجبور شدند تا تن به این وصلت دهند. همه این خوشی ها ۸ ماه بیشتر دوام نیاورد. زیرا هنگام عروسی خواهرش عکس هایی به شیوه دختران غربی و با پوششی بسیار زننده در آرایشگاه گرفته بود تا این که تعدادی از آن عکس ها را در شبکه وایبر در میان گروه دوستانم دیدم و احساس کردم که او به من خیانت می کند.

سینا ادامه داد: این ماجرا تمام ذهنم را به خود مشغول کرده بود اگرچه حدس می زنم که وقتی سیم کارت او را در گوشی تلفن خودم گذاشته بودم این اتفاق تلخ رخ داده است و آن عکس ها به اشتباه از گروه دوستان همسرم منتشر شده است، به همین خاطر به همه گفته ام ما با هم تفاهم نداریم! و می خواهم او را طلاق بدهم. این در حالی است که همسرم انتشار چنین عکس هایی را موضوع کاملاً عادی می داند.

قاضی پس از شنیدن سخنان سینا از او خواست تا بیشتر در خصوص تصمیم خود فکر کند.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دوست دخترم را باردار کردم تا زنم شود!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا