تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه هوش برتر در نوروز ۹۹

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه هوش برتر در نوروز ۹۹ مشخص شد. سری جدید این مسابقه در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم می رود. پیمان پورمقیمی تهیه کننده  هوش برتر در خصوص سری جدید این برنامه تلویزیونی توضیحاتی داد.

پخش و تکرار مسابقه هوش برتر در نوروز 99
پخش و تکرار مسابقه هوش برتر در نوروز ۹۹

مسابقه ” هوش برتر ” با اجرای افشین زی نوری و به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی ، محصول شبکه نسیم است که تاکنون ۹ فصل از آن به روی آنتن رفته است. مسابقه ” هوش برتر ” یکی از مسابقات تلویزیونی است که در چند بخش با بازی‌ های شنیداری، دیداری و…  هوش و قدرت ذهنی افراد را به چالش می کشد!

بد نیست بدانید مسابقه ” هوش برتر ” از یک اتاق فکر برخوردار است که چند نفر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ های مختلف، سوالات آن را طراحی می‌ کنند. لازم به بیان است شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی ” هوش برتر ” از میان نخبگان دانشگاهی انتخاب می‌ شوند! این مسابقه با ۱۲۸ نفر که در آزمون ورودی نمرات بالاتری کسب کرده اند، آغاز می شود و در پایان ۴ نفر برتر جایزه دریافت می کنند.

در زمستان سال ۱۳۹۶ این مسابقه نامزد دریافت جایزه ی بهترین مسابقه ی استودیویی، برترین اجرا و بهترین طراحی صحنه و دکور از چهارمین جشنواره ی تلویزیونی جام جم شد که در نهایت افشین زی نوری، جایزه برترین اجرا و مهدی هاشمی، جایزه بهترین طراحی صحنه و دکور را از آن خود کردند.

اما جدیدترین خبر منتشر شده بیانگر این موضوع است که فصل جدید مسابقه ” هوش برتر ” همزمان با نوروز ۹۹ پخش خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا