چهره هاسلبریتی ایرانی

علت ممنوع التصویری سحر قریشی در تلویزیون چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت ممنوع التصویری سحر قریشی در تلویزیون چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سحر قریشی مدت هاست که در تلویزیون ممنوع الکار است و چهره اش از رسانه ملی پخش نمی شود. چندی قبل شایعاتی مربوط به حضور این بازیگر در جدیدترین سریال محمدرضا ورزی به گوش می رسید. سریالی که نام اولیه اش «ایراندخت» است و البته مشخص نیست به همین نام باقی خواهد ماند یا خیر؟

این سریال هم مانند سایر کارهای ورزی پر لوکیشن و پر بازیگر است و احتمالاً بخش مهمی از آن در شهرک غزالی مقابل دوربین خواهد رفت. آخرین کار ورزی، سریال «معمای شاه» بود که یکی از پروژه های پرهزینه تلویزیون محسوب می شود
در هر صورت آنچه مشخص است سحر قریشی جایی در این سریال نخواهد داشت. قریشی بعد از سریال «دلنوازان» در چند اپیزود از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» حضور پیدا کرد و دیگر چهره اش از رسانه ملی پخش نشد.
برخی معتقدند، حواشی سحر قریشی در این چند سال موجب شد تا او از تلویزیون دور بماند. او چند ماه قبل در مصاحبه ای در خصوص حضور در تلویزیون چنین گفته بود:
«بحث تلویزیون را به طور کل کنار بگذارید چون دیگر بیننده ای ندارد که بخواهیم درباره اش صحبت کنیم اما در حال حاضر بازار رسانه های رقیب تلویزیون داغ است و چه بهتر که به جای دانلود سریال های خارجی حالا بنشینیم و سریال های ساخت خودمان را ببینیم اما اگر بخواهند برای این رسانه جدید هم ممیزی های من درآوردی که در دین هم نیست قرار دهند، راه جذب مخاطب برای نمایش خانگی و امثال آن را هم از بین می برند»
«برای «پریا» پیشنهاد نداشتم اما برای همکاری در سریال «دختران حوا» و «آوای باران» سعید سهیلی زاده دعوت شده بودم و حتی بحث قرارداد هم پیش آمده بود اما تلویزیون اجازه حضور به من نداد. البته این اتفاق هیچ چیزی از من کم نکرد. باید ببینیم کسانی که صلاح تلویزیون را تعیین می کنند چه کسانی هستند؟ چون از دید آنها صلاح این است که بازیگرانی که حتی کشش دو قسمت بازی ندارند، ۵۰ قسمت بازی می کنند و از این سریال به آن سریال و از این شبکه به آن شبکه در حال رفت و آمد هستند.
نتیجه این می شود که مردم سریال ها را نگاه نمی کنند و به سمت شبکه های ماهواره می روند. وقتی عرف جامعه ما مشخص است اما ممیزی های تلویزیون از این عرف پای خودشان را فراتر می گذارند و مثلا می گویند این خانم صلاح نیست در تلویزیون باشد چه باید کرد. آیا کسی که این صلاح را تعیین می کند در جایگاهی است که تصمیم بگیرد؟ مدیران به جای سامان دادن به امور فکر این هستند که کی ممنوع الکار شود کی نه؟ الان خیلی از کسانی که با تلویزیون کار کرده اند، طلبکار هستند»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت ممنوع التصویری سحر قریشی در تلویزیون چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا