گوناگون

عکس های زنان ایرانی در بازی ۱۷ دی ماه ۹۷ تیم ملی ایران و یمن

مجله اینترنتی کولاک: تصویری از تماشاگران ایرانی در ورزشگاه ابوظبی هنگام تماشای بازی تیم ملی ایران و یمن را مشاهده می نمائید.

 

 

 

تیم ملی  فوتبال کشورمان در دیدار نخست خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف یمن رفت. این بازی ۳ تماشاگر ویژه داشت که فغانی، سخندان و منصوری بودند که کوبل داوری ایران در این رقابت‌ها رفتند.

photo_2019-01-07_19-53-17

پیروزی قدرتمندانه تیم ایران مقابل یمن تحسین همگان را در پی داشت و باعث شد تیم ملی ایران بیش از پیش در کانون توجه قرار بگیرد.سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ضمن تمجید از عملکرد شاگردان کی‌روش ایران را تیم تهاجمی و فوق‌العاده توصیف کرد و این تیم را یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی معرفی کرد.oc5jtap1yyfgpfriuk6p

cdiae2uin1l0teksvjk8

z0afupd6iofait1ogsaa

 

دقایقی پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی یمن در جام ملت‌های آسیا کارلوس کی روش در نشست خبری حضور یافت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی پرتغالی که از تحسین سرمربی عراق از سوی برانکو ایوانکوویچ ناراحت به نظر می‌رسید علیه او اظهارات تندی را مطرح کرد و سپس به اینستاگرام رفت. کی روش نوشت:”در حال حاضر ۶۵/۷۰ میلیون نفر برای تیم ملی دعا می‌کنند که به یکباره یک نفر تیم ملی عراق را ستایش می‌کند. این مربی … است بسیار خب! به بچه‌ها تبریک میگویم، پیروزی خوبی مقابل یمن به دست آوردیم اکنون تمرکزمان کامل بر روی دیدار با ویتنام خواهد بود.”

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۷_۲۳-۱۹-۰۱

اظهارات کی روش از این رو قابل بررسی است که او با دعوت از پیشکسوتان و سرمربیان فوتبالی پیش از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا درخواست صلح کرده بود تا یک ماه هواداران فوتبال به حمایت از تیم ملی بپردازند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا