سینما

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی از ایران نماینده اسکار می شود یا اسپانیا؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی از ایران نماینده اسکار می شود یا اسپانیا؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«ماریانو باروسا»  رئیس آکادمی فیلم اسپانیا اعلام کرد از میان ۴۳ فیلمی که از تاریخ اول اکتبر ۲۰۱۷ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ در سینماهای اسپانیا اکران شده و خواهند شد تنها سه فیلم «همه می‌دانند» به  کارگردانی اصغر فرهادی، کمدی-درام «قهرمانان» به کارگردانی «خاویر فسر» و «غول پیکر» ساخته مشترک «آیتور آرگی» و «ژان گارانو» کاندیدهای نهایی معرفی به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار هستند.

فیلم «همه می‌دانند» که اولین نمایش جهانی خود را در افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره فیلم کن تجربه کرده است، شانس بالایی برای نمایندگی سینمای اسپانیا در جوایز اسکار ۲۰۱۹ دارد. فرهادی به عنوان سینماگری با استعداد دارای یک چهره ملی همچون «خاور باردم»، «ریکاردو دارین» و «پنه لوپه کروز» است و فراز و نشیب‌های عاطفی در فیلم‌هایش آمیزه‌ای از لذت، ملودرام و هیجان است.

علاوه بر پنه‌لوپه کروز ، خاویر باردم بازیگر مطرح اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌ آ از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی از ایران نماینده اسکار می شود یا اسپانیا؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا