چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای افشاگری علیشمس بر علیه برنامه دورهمی چیست ؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای افشاگری علیشمس بر علیه برنامه دورهمی چیست ؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اوجی از خواننده ها برای حضور در دورهمی پول می گیرد ؟

 

علیشمس خواننده معروف و پر طرفدار در لایو اینستاگرام خود درباره حضور خواننده ها در دورهمی گفت : دورهمی را دوست دارم اما علی اوجی که مسئول آوردن مهمان ها ها به این برنامه است در پشت پرده پول های سنگینی از خواننده ها می گیرد.

 

 

 

 

از حمید هیراد صد میلیون گرفته بودند از ماکان بند هم گرفتند….ولی  کسایی که پول نمی دهند براحتی از لیست حذف می کنند.مثل مهدی جهانی واشوان .مطمئنم آقای مدیری از این ماجرا ها با خبر نیستند.

 

درباره ابهامات حضور خواننده ها در «دورهمی» بارها مطالبی منتشر شده است. این یادداشت که می خوانید پیش از برنامه اخیر در یکی از کانال های تلگرامی بارگذاری شد. نویسنده بعد از یک مقدمه می نویسد: «مدیری در یکی از برنامه های اخیر خود گفت بقاء ما در رونق خرید از اول مارکت است.

 

این جمله درستی است چرا که سازمان صداوسیما طبیعتا قادر به پشتیبانی کامل همچنین برنامه هایی نخواهد بود اما آیا نظارت بر محتوا و روند تغییر ماموریت برنامه های اجتماعی هم نمی تواند انجام دهد؟ نکته اینجاست که اسپانسر مالی می تواند کار را به جایی رساند که هدف یک برنامه اجتماعی به سمت و سوی سودآوری و بنگاهی برای معاملات پرسود اقتصادی حرکت کند. این یعنی رسانه ملی را به شبکه بازاریابی جریان های ناسالم صنعت فرهنگ تبدیل خواهد کرد!»

 

در ادامه این نوشته، شاهد مثال از گفته های مانی رهنما آورده می شود که گفته بعد از حضور در دورهمی اوضاع بسامان شده است. در ادامه این طور آمده: «شاید بتوان بهترین نمایش قدرت اسپانسر را در حضور گروه ماکان بند در برنامه دورهمی دید.

گروهی با قدمت کمتر از یکسال با دو جوان یکی انباردار ساختمان و دیگری دیپلمه پیک موتوری؛ سواد و کم عمق و بی اصالت در حوزه موسیقی که حتی چند جمله مرتب پشت هم نمی توانند بگویند. آرزو داشتند که یک شبه پولدار شوند! بدون تلاش و با تیپ سازی کنسرت و با مبتذل خوانی و سرمایه گذاریکلان پولدار می شوند! دوست دارند مدیری را بغل کنند!

اما مهران مدیری! که انگار دستور دارد گروه را تبلیغ و از شایعات و شبهات تطهیر کند، در طول برنامه مدام تکرار می کند: بلیط کنسرت شما پرفروش است و تعدادش در کشور زیاد است (در ۳۰ روز۸۰۰کنسرت)! چقدر طرفدار زیاد دارید! چقدر خوش تیپ هستید! چه صدای خوبی! چقدر با هم بد هستید(فعل معکوس) و… »

به گزارش تبیان، نویسنده مطلب در پایان با اشاره به عیب های اساسی خوانندگان مهمان در دورهمی مثل بی سوادی و مبتذل خوانی، عقیده دارد بعد از برنامه اتفاق مهمی برای شان رخ می دهد:

۱ .فالوورهایشان چندبرابر می شود.

۲ .در جامعه هنری بی دلیل و بی تلاش ضریب می گیرند.

۳٫ پولدارتر و محبوب تر می شوند.

این انتقادها را بگذارید کنار پاسخ اخیر مهران مدیری. قضاوت نهایی با شما.

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای افشاگری علیشمس بر علیه برنامه دورهمی چیست ؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اولن آقای علیشمس شما نمیخواد حرص مهدی جهانی و بقیه رو بخوری خودشون زبون دارن
    دوما حضور ماکان بند همونطور ک خودشون گفتن در درجه اول با اصرار بسیار من و بقیه طرفدار ها صورت گرفت
    سوما مشخصه ک شما آدم بسیار حسودی هستی که نمیتونی معروف شدن بقیه رو ببینی
    بعدشم از کجا معلوم خود شما برای زیاد شدن فالوور و ایجاد جنجال و داستان این کارو نکرده باشی و اگه راس میگی مدرکت کو رو چ حساب این حرفو میزنی؟
    تو خوبی با اون صدات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا