چهره هاسلبریتی خارجی

مدونا ۶۰ ساله شد + بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مدونا ۶۰ ساله شد + بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مَدونا لوییس ورونیکا چی کونه، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و کارآفرین بین المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ آگوست سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان زاده شد.

مدونا

مدونا، برندهٔ جایزهٔ گولدن گلوب برای بازی در فیلم (Evita) است . بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» درسال ۲۰۰۶، ۲۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته است و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروشترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده است رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق ترین زن هنرمند معرفی کرده است.

مدونا، اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را درسال ۱۹۸۳ ارائه داد.او در سن ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت. طبق تخمین نشریه فوربیس در سال ۲۰۰۷، او ۳۲۵ میلیون دلار ثروت داشته است و پنجمین زن ثروتمند در زمینه سرگرمی بوده است.

دانستنی های زندگی مدونا

مدونا

مدونا دختر سیلویو چی‌کونه است. نام وی برگرفته از نام مادرش مدونا است. خواهران و برادران او مارتین، آنتونی، کریستوفر، پائولا، ملینا و هنری نام دارند. وی در دانشگاه میشیگان تحصیل کرده‌است و هم‌اکنون در سبک‌های کلاب، دنس، راک و پاپ فعالیت می‌کند. او در سال ۱۹۹۷ به فرقه کابالا گرایش پیدا کرد. مدونا دو فرزند دارد.

دنیس رادمن، ستاره پیشین ان‌بی‌ای، مدتی دوست‌پسر مدونا بود.

وی همسر سابق شان پن بازیگر مشهور آمریکایی است. آن‌ها در سال ۱۹۸۸ میلادی و پس از آن‌که‌شان پن در پی یک اختلاف زناشویی با «چوب بیسبال» به مدونا حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، از هم جدا شدند.

مدونا، پس از ۸ سال زندگی با گای ریچی از او طلاق گرفت و پس از آن با ابراهیم زیبات دوست شد. ابراهیم یک مسلمان الجزایری بود و آن‌ها به دلیل «اختلاف مذهبی» از هم جدا شدند.

در اکتبر ۲۰۱۳ میلادی، مدونا برای نخستین‌بار اعلام کرد که وی در سن ۱۹ سالگی بر پشت بام ساختمانی در شهر نیویورک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌است.

مدونا، قبل از اینکه از چهره‌های سرشناس دنیای هنر بشود به عنوان نجات غریق، پیشخدمت در یک رستوران و مدل مجله پلی بوی و پنت‌هاوس کار می‌کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر و به نقل از مدیر برنامه‌های مدونا، وی علاقه دارد تا در کشور ایران اجرا داشته باشد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مدونا ۶۰ ساله شد + بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا