تلویزیون

مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار کپی برداری از کدام فیلم هندی است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار کپی برداری از کدام فیلم هندی است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار که قرار بود با نام «میلیونر شو» از سیما پخش شود ظاهرا نمونه خارجی و البته دقیقتر بگوییم هندی دارد! این مسابقه که ظاهرا در تلویزیون هند هم پخش می شده در یک فیلم هنری دستمایه داستان جذاب آن قرار گرفت. در همین خصوص «صبا» نوشت:
بعد از پخش قسمت اول مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار با اندکی دقت متوجه می‌شویم که این برنامه از نظر دکور، ساختار، محتوا، اجرا و بسیاری از موارد یک کپی‌برداری ساده از فیلم سینمایی «میلیونر زاغه‌نشین» ساخته سینمای هند است، فیلمی که در زمان خود با استقبال زیادی رو به رو شد!
کپی‌برداری «برنده باش» از یک فیلم هندی!
از تشابهات این دو می‌توان به نحوه اجرای بازیگر فیلم و محمدرضا گلزار اشاره کرد که حتی در نحوه پرسیدن سوال و حتی در ایجاد فرصت ها به شرکت‌کننده کپی‌پرداری شده است!
با وجود تبلیغات و خبرهایی که از برنامه «برنده باش» منتشر شده بود، توقع دیدن برنامه ای جذاب برای مخاطبان وجود داشت ولی باز هم برنامه های ما با کپی برداری از برنامه ها و فیلم های غربی و شرقی نتوانستند ایده پردازی درستی داشته باشند!
گویا هاشم رضایت تهیه‌کننده این مسابقه نیز علاقه خود را به سینمای هند در ساخت برنامه ها نمی‌تواند نادیده بگیرد که جز «برنده باش»، برنامه «دورهمی» هم در فصل اول از یک برنامه هندی کپی برداری شده بود و در شروع برنامه با حاشیه‌های زیادی روبرو شد!

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار کپی برداری از کدام فیلم هندی است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا