سینما

معرفی ۷ فیلم زیبا برای تمام اعضای خانواده

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معرفی ۷ فیلم زیبا برای تمام اعضای خانواده

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خانواده مهم‌ترین دارایی زندگی هر کسی است. وقت گذراندن با نزدیک‌ترین و عزیز‌ترین کسان دوبرابر لذت‌بخش‌تر از کار‌های دیگر است؛ می‌توانید بازی‌ انجام دهید، به تعطیلات بروید یا چند فیلم‌ زیبا تماشا کنید. اگر نمی‌دانید کدام فیلم‌ها برای «شبِ فیلمِ» خانواده مناسب است، اینجا ۷ فیلم الهام‌بخشی را معرفی خواهیم کرد که تمام اعضای خانواده از آنها لذت می‌برند.

فیلم زیبا

معرفی چند فیلم زیبا برای خانواده

پچ آدامز (Patch Adams)

فیلم زیبا

دکتر آدامز با همکارانش فرق دارد. او فکر می‌کند عشق و خنده بهترین معالجه برای تمام بیماری‌ها است. دکتر آدامز به این شکل زندگی بیمارانش را تغییر می‌دهد. فیلم زنده و تاثیرگذار است و بعد از تماشای این فیلم زیبا مهربان‌تر خواهید شد.

در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)

فیلم زیبا

کریس گاردنر یک پدر مجرد است و تمام تلاش خود را برای شادی پسرش می‌کند. گرفتاری، زندگی او را بیشتر و بیشتر به چالش می‌کشد. حقوق کم یک فروشنده برای پرداخت تمام قبض‌ها کافی نیست و به همین خاطر کریس و پسرش را از خانه بیرون می‌کنند و هر دو سرگردان خیابان‌ها می‌شوند. کریس یک شغل تازه پیدا می‌کند، اما موفقیت مالی باز هم از او فرار می‌کند. با این حال، حتی این شرایط هم نمی‌توانند او را شکست دهند، چون باید به‌ خاطر پسرش قوی بماند.

تو هم واسه بقیه انجام بده (Pay it forward)

فیلم زیبا

آیا می‌دانید چطور می‌شود دنیا را به جای بهتری تغییر داد؟ ترِوِر (Trever) کوچولو می‌داند. او طرحی ایجاد می‌کند که از طریق آن باید خوبی در سراسر جهان گسترش پیدا کند. مثلا، شما به کسی کمک می‌کنید و بعد از او می‌خواهید از شما تشکر نکند و به جای آن به سه نفر دیگر کمک کند و هر کدام از این سه نفر این لطف را در حق سه نفر دیگر انجام دهند. اما آیا این طرح کار می‌کند؟ ترِوِر تصمیم می‌گیرد که طرح را آزمایش کند و به این ترتیب یک زنجیره از اعمال خوب را شروع می‌کند.

زندگی پای (Life of Pi)

فیلم زیبا

فیلم داستان شگفت‌انگیز پسر یک صاحب باغ وحش به نام پای است. پسر به همراه خانواده‌ تصمیم می‌گیرند به کانادا مهاجرت کنند، اما در میان راهِ سفر به خانه‌ی جدید، کشتی غرق می‌شود. پای نجات پیدا می‌کند، اما فقط چند حیوان، از جمله یک ببر بنگال، در قایق همراه او هستند. این فیلم بسیار زیبا، به ما می‌آموزد چگونه با چالش‌های زندگی‌مان روبه‌رو شویم. تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.

رویا‌پرداز: با الهام از یک داستان واقعی (Dreamer: Inspired by a True Story)

فیلم زیبا

دختر کوچکی به نام کِیل (Cale) که پدرش در کار پرورش اسب است، به همراه والدین خود در یک مزرعه زندگی می‌کند و در رویای خود می‌خواهد وقتی بزرگ شد، کار پدرش را ادامه دهد. با وجود محبت عمیق، پدر و دختر درک متقابلی از یکدیگر ندارند. همه چیز هنگامی که کیل از پدرش می‌خواهد اسب محبوبش را درمان کند، تغییر می‌کند. عشق کودک به اسب، پدر را به تکاپوی زیادی می‌اندازد و او می‌فهمد چیزی مهم‌تر از خوشحالی دختر عزیزش وجود ندارد.

پولیانا (Pollyanna)

فیلم زیبا

پولیانا دختر ۱۱ ساله‌ای است که بعد از مرگ والدینش به خانه عمه سختگیر خود نقل مکان می‌کند. پولیانا از فضایی سرشار از عشق پدر و مادر به دنیای قوانین سرسختانه و ممنوعیت‌ها منتقل می‌شود. اما دخترک تسلیم نمی‌شود؛ پدرش به او درس مهمی داده که چگونه در هر شرایطی از زندگی لذت ببرد. این فیلم خوبی است و دوست دارید بارها و بارها آن را تماشا کنید.

میس سان‌شاین کوچولو (Little Miss Sunshine)

فیلم زیبا

فیلم میس سان‌شاین کوچولو به زندگی آلیو (Olive) می‌پردازد. این دختر کوچولو رویای شرکت در مسابقه‌ی میس سان‌شاین کوچولو را دارد. اگرچه خانواده‌ از او حمایت می‌کنند، اما سرشان گرم مشکلات خودشان است. وقتی آنها می‌فهمند آلیو به مسابقه دعوت شده است، همه‌ی اعضای خانواده جمع می‌شوند و به سفر می‌روند تا به دختر کوچک‌شان کمک کنند برنده شود. این فیلم زیبا و شگفت انگیز و با فضای سرشار از طنز و خوش‌بینی‌اش شما را تکان می‌دهد./ونوس

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معرفی ۷ فیلم زیبا برای تمام اعضای خانواده

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا