چهره هاسلبریتی خارجی

ولنتاین بالیوودی‌ها چطور  گذشت؟

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، مجله اینترنتی کولاک

روز ولنتاین روز عشق است. هر ساله ۱۴ فوریه، عاشقان روی این کره خاکی این روز را جشن می‌گیرند.  روز  ولنتاین برای هر کس می‌تواند معنای متفاوتی داشته باشد. برای بعضی‌ها، ولنتاین روز ابراز محبت به عشق زندگی‌شان است و برای برخی دیگر این است که برای خودشان باشند. برای طرفداران بالیوود جالب است بدانند که ستاره‌های محبوب آنها در این روز چه می‌کنند.

اولین ولنتاین زندگی مشترک سونام کاپور و همسرش آناند آهوجا

مراسم عروسی سونام کاپور و آناند آهوجا یکی از بهترین جشن‌های ازدواج سال ۲۰۱۸ بود. داستان عشق میان سونام و همسرش از نوع داستان‌های رویایی است. پست‌های اینستاگرام این زوج عشق و علاقه بی انتهای آنها به هم را نشان می‌دهد. امروز روز ولنتاین است و سونام در مورد برنامه‌اش برای امروز گفت که به لندن می‌رود تا همسرش آناند را ببیند. همچنین او عکس زیبایی از خودش و همسرش را در صفحه‌اش منتشر کرد و زیر آن نوشت: «روز ولنتاین مبارک عشقم… دلم برایت خیلی تنگ شده و به زودی تو را می‌بینم.

 

شروع ویژه طوری روز ولنتاین برای نیها ککار

نیها ککار در صفحه ایسنتاگرامش عکسی منتشر کرد که در آن در آغاز روز ولنتاین یکی ازطرفدارانش به او یک هدیه و یک دسته گل تقدیم می‌دهد. نیها ککار به خاطر صدای  بی‌نظیرش میان مردم بسیار محبوب است. او داور برنامه‌های موفقی همچون «Indian Idol»  بوده است.

 

بی پاشا

بی پاشا باسو سراسر از تحسین برای همسرش در روز ولنتاین

بی‌پاشا باسو دیشب در صفحه اینستاگرامش یک ویدئو منتشر کرد که نشان می‌دهد در حال جشن گرفتن ولنتاین در کنار همسرش کارن سینگ گرور است. این فیلم کوتاه نشان می‌دهد که بی‌پاشا در حال خواندن یادداشتی است که کارن برایش نوشته و بی‌پاشا بعد از آن خواندن آن یادداشت که بسیار خوشحالش کرده همسرش را در آغوش می‌گیرد. بی پاشا پایین این فیلم نوشته بود:  «هرسال در روز ولنتاین منتظر  یادداشت عشقم کارن هستم. عشق من زیباترین کلمات را برای عشقمان و برای من به نگارش درمی‌آورد. من خوشبخت‌ترین دختر دنیا هستم. کارن باعث می‌شود من در تک تک روزهای زندگی‌ام احساس بسیار خاص و ویژه‌ای داشته باشم»

بی‌پاشا در سال ۲۰۱۶ با کارن سینگ گرور بازیگر مطرح قاب تلویزیون ازدواج کرد. فیلم «Alone» آخرین فیلم بی‌پاشا بود که در سال ۲۰۱۵ اکران شد و بعد از آن دیگر در فیلمی ایفای نقش نکرده است.

ایوشمان طاهره

طاهره کاشیاپ همسر ایوشمان کورانا: من و ایوشمان عمیقا عاشق هم هستیم

گوش دادن به داستان‌های عاشقانه احساس بسیار خوبی دارد. دو نفر که عاشق هم هستند کنار هم عاشقانه زندگی می‌کنند و دنیای کوچکی برای خودشان می‌سازند. همانگونه که عشق شادی و خوشی می‌آورد کنارش ممکن است غم و مشکلاتی هم وجود داشته باشد. اما چیزی که دو نفر را کنار هم نگه دارد باور، اعتماد و حمایت آنها برای همدیگر است. یکی از این داستان‌های عاشقانه متعلق به ایوشمان کورانا و همسرش طاهره است که از دوران نوجوانی به هم علاقه‌مند شدند و امروز با گذر زمان پایه‌های عشق آنها مستحکم‌تر شده است.

طاهره امروز که روز ولنتاین است گفت که این روز برای آنها خیلی اهمیت ندارد چراکه همیشه بدون توجه به مناسبت‌ها عشق‌شان را به یکدیگر ابراز می‌کنند. او خاطره کوتاه و جالبی از روز ولنتاین با ایوشمان در دوران نوجوانی‌شان را تعریف کرد. طاهره می‌گوید روز ولنتاین برای او روز ویژه‌ای نیست و هیچ وقت به خاطر این روز جشن نگرفته است. او در خاطره‌اش می‌گوید: «یادم می‌آید در سال ۲۰۰۲ من و ایوشمان از همدیگر خوشمان می‌آمد. در روز ولنتاین ایوش ماشین دوستش  را قرض گرفته بود و آمده بود با ماشین دور خانه ما می‌چرخید که من در دوم چرخیدنش او را دیدم و آن لحظه ولنتاین برای ما شکل گرفت و بعد از آن با هم نامزد کردیم.»

او می گوید در این سالها شخصیت هر دوی آنها خیلی دچار تغییر شده  و خیلی شبیه همدیگر شده‌اند. آنها علایق مشترک زیادی دارند و از کنار هم بودن و حرف زدن با هم لذت می‌برند. طاهره درمورد ولنتاین امسالشان گفت که ایوشمان یک هدیه غافل‌گیر کننده به او داده است و در ادامه می‌گوید: «من باید برای عروسی دوستم دو سه روزی به شهر دیگری بروم و ایوشمان در این مدت  در خانه از بچه‌هایمان مراقبت می‌کند و این بهترین هدیه ولنتاین برای من است.»

آیشواریا رای با انتشار عکسی خانوادگی روز ولنتاین را شروع کرد

آیشواریا رای بچن با انتشار عکسی زیبا از خودش در کنار همسرش آبیشک و دختر دوست‌داشتنی‌اش آرادیا در صفجه اینستاگرامش روز ولنتاین را تبریک گفت. روز ولنتاین روز جشن عشق است. دراین روز بیشتر افراد عشق‌شان را به افراد مورد علاقه‌شان ابراز می‌کنند آیشواریا معمولا عکس‌‌های خانوادگی‌ در صفحه‌اش منتشر می‌کند و این نشان دهنده علاقه بی انتهای او به همسر و فرزندش است که مختص این روز هم نمی‌شود.

عالیا رنبیر

رنبیر کاپور در کنار پرنده عشق خود به تماشای فیلم عالیا بات نشست

امروز فیلم “Gully Boy” با بازی رنویر سینگ و عالیا بات اکران شد. دیشب که شب ویژه ولنتاین بود اکران ویژه این فیلم برگزار شد که رنبیر کاپور برای تماشای فیلم دوست دختر خود عالیا در کنار او حضور پیدا کرد. این فیلم که درمورد موسیقی رپ می‌باشد مورد توجه اهالی بالیوود و منتقدین سینما قرا گرفته است. دیپیکا پادوکن هم در کنار همسرش رنویر سینگ در اکران ویژه این فیلم حضور پیدا کرد و برنامه ولنتاین این زوج برجسته هم به تماشای این فیلم انحصار پیدا کرد. به علاوه اینکه دیپیکا پیشتر گفته بود که در روز ولنتاین پدر و مادرش پیش آنها ‌آمده‌اند و این روز را در کنار آنها سپری خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا