چهره هاسلبریتی خارجی

پشیمانی بازیگر ترکیه ای از عمل جراحی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

پشیمانی بازیگر ترکیه ای از عمل جراحی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بازیگر ترکیه ای Nurgul Yesilcay از عمل زیبایی پشیمان شد. Nurgul Yesilcay بازیگر سرشناس ترکیه ای که چند ماه پیش در فیلم جن زیبا (فیلم ایرانی) نیز ایفای نقش کرد و برای بازی در این فیلم به ایران آمده بود در یک گفتگو درباره عمل زیبایی و اشتباهی که در این خصوص مرتکب شد صحبت کرد.

بازیگر ترکیه ای

پشیمانی بازیگر ترکیه ای از عمل بوتاکس

طرفداران Nurgul Yesilcay از او به خاطر انتقادپذیری اش تشکر کردند. به تازگی یک روزنامه ی ترکیه ای از Nurgul Yesilcay و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرده بود، اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آنها استقبال کرد و گفت: قبل از بوتاکس زیباتر بودم، اصلا به آن نیازی نداشتم، چون هنوز زیبا و جوانم.

هنوز مدّت زمان زیادی از مطالب انتقادی و منفی روزنامه ها، طرفداران و شبکه های اجتماعی علیه چهره ی جدید نورگل یشیلچای نگذشته بود که او به گرمی از همه ی آنها استقبال کرد و تزریق بوتاکس بر روی صورتش را متوقف نمود.

او به این حرکت اکتفا نکرد بلکه در مصاحبه با رسانه ها اقرار کرد: قبل از این تجربه ی تزریق بوتاکس نداشتم، خیلی پشیمان شدم, و همانطور که الآن می بینید اثری از بوتاکس روی صورتم نیست.

Nurgul Yesilcay در حال حاضر هیچ فیلم و سریالی بازی نمی کند و در مرخصی به سر می برد. او در ۲۶ مارس ۱۹۷۶ میلادی در افیون قره حصار ترکیه به دنیا آمد و در فیلم های معروفی از جمله عشق و جزا، ماه پیکر و گوزل به ایفای نقش پرداخت.

Nurgul Yesilcay تحصیلات خود را هم در لیسانس تئاتر و سینما به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین کار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

Nurgul Yesilcay یکی از هنرپیشه های محبوب و مشهور در کشور ترکیه می باشد که تحصیلات خود را هم در همین زمینه به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین کار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

برخی از جوایز نورگل یشیلچای عبارتند از: جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم با اقتباس عروس در سال ۲۰۰۵ ، دریافت مجدد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم آدم و شیطان در سال ۲۰۰۸ ، دریافت جایزه پرتقال طلایی باز هم برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم وجدان در سال ۲۰۰۸/تابناک

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

پشیمانی بازیگر ترکیه ای از عمل جراحی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا