سینما

چرا فیلم عصبانی نیستم توقیف شد؟ به همراه جزئیات و تمامی حواشی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا فیلم عصبانی نیستم توقیف شد؟ به همراه جزئیات و تمامی حواشی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چرا فیلم عصبانی نیستم اکران نمی شود؟

در حالی که پیش از این حواشی بسیار زیادی برای ثبت قرارداد نمایش دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغال‌های دوست داشتنی» به وجود آمده بود، قرارداد اکران فیلم عصبانی نیستم دو روز پیش در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید و قرار شد «عصبانی نیستم» از ۲۹ آذر در سینماهای کشور به نمایش درآید.

عکس باران کوثری بازیگر فیلم عصبانی نیستم
عکس باران کوثری بازیگر فیلم عصبانی نیستم

اما امروز علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» در مصاحبه‌ای از به تعویق افتادن اکران «عصبانی نیستم» خبر داد تا باز هم بحث عدم نمایش فیلم‌های توقیفی در سینماهای کشور قوت بگیرد.

داستان فیلم عصبانی نیستم به صورت خلاصه

«عصبانی نیستم» داستان «نوید» با نقش آفرینی نوید محمدزاده دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

علت اکران نشدن فیلم عصبانی نیستم چیست ؟

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» به ایسنا گفت: «با وجود آمادگی برای اکران فیلم طبق قرارداد منعقد شده در شورای صنفی نمایش اما به دلیل تراکم فیلم‌ها، تصمیم گرفتیم فیلم در تاریخ دیگری به جز ۲۹ آذر ماه اکران شود، لذا با هماهنگی اداره کل سینمای حرفه‎‌ای و شورای صنفی نمایش، تصمیم به تعویق اکران «عصبانی نیستم» گرفتیم.»

پیش از این غلامرضا موسوی تهیه کننده پیشکسوت سینمای ایران اعلام کرده بود که دفتر سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی، مجوزهای لازم برای نمایش فیلم‌های رفع توقیف شده را نمی‌دهد.

اما دو روز پیش بالاخره قرارداد اکران «عصبانی نیستم» در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید و حال با به تعویق افتادن اکران فیلم رضا درمیشیان ممکن است مجددا شایعه‌ها در مورد عدم اکران فیلم‌های رفع توقیف شده رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا فیلم عصبانی نیستم توقیف شد؟ به همراه جزئیات و تمامی حواشی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا