اخبار داغ

چه کسانی در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز شهید شدند؟+اسامی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چه کسانی در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز شهید شدند؟+اسامی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حمله چند مرد مسلح در مراسک روز ارتش در اهواز باعث غافلگیری نیروهای امنیتی شد. پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند.

۲ نفر موتورسوار که به رژه نیروهای مسلحانه در اهواز حمله کردند بودند پس از زخمی کردن چند نفر از محل تیراندازی گریختند. شهروندان حاضر در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.

هنوز از تعداد دقیق شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.

گفته می شود در جریان حمله تروریستی امروز در اهواز، دونفر از تروریست ها کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند. گزارش ها حاکی از آن است که در جمع مجروحان تعدادی از خبرنگاران نیز حضور دارند و هنوز از حالشان خبر دقیقی نیست.

برخی منابع خبری نوشته اند ۸ تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیده‌اند. در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اخبار اولیه از به شهادت رسیدن مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان حکایت دارد.

اسامی اولیه شهدا حادثه تروریستی اهواز منتشر شد. پیکر شهدا و مجروحین حملات تروریستی صبح امروز به بیمارستان شهید سرلشکر منفرد نیاکی اهواز منتقل شدند.

بر اساس شواهد عینی ۷ شهید به بیمارستان منتقل شده است. اسامی شهداء:

۱-علی لویمی

۲-اسماعیل شفیعی نژاد

۳-میلاد جهانگیر نژاد

۴-رضا شفیعی

۵- سعید کریمی

۶-امیر فرخی

۷- یونس پور حلو

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چه کسانی در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز شهید شدند؟+اسامی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا