اخبار داغ

چه کسی مجری برنامه من و شما می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چه کسی مجری برنامه من و شما می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برنامه «من و شما» در شبکه «شما» با اجرای آرش ظلی پور مخاطبان پر تعدای را به خود جذب کرد. این برنامه در فصل دوم قصد دارد از مجری جدیدی استفاده کند. تهیه کننده برنامه «من و شما» در خصوص تاریخ پخش این برنامه گفت: با نهایی شدن مجری برنامه، به احتمال زیاد این هفته برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

وی گفت: گزینه‌های اول ما فرزاد حسنی و رضا رشیدپور هستند، اما به دلیل آنکه این دو مجری متعلق به دو شبکه دیگر هستند با محدودیت انتخاب مواجه شده ایم، اما در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

تهیه کنند برنامه من و شما  ادامه داد:
مجریان دیگری مانند آرش ظلی پور، حمید فراهانی، شاهین صمدپور و محمدحسین میثاقی هم مطرح هستند که در صورت عدم توافق با مدیران به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

فرم برنامه تغییر خاصی نکرده است، اما آیتم‌ها و تیتراژ‌های جدید به برنامه اضافه شده است و شکل برنامه در سری جدید نیز همان برنامه گفتگو محور روال گذشته خواهد بود. ما در برنامه سه تیتراژ ابتدایی، میانی و پایانی خواهیم داشت که گرشا رضایی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری آن را خوانده اند.

قندی در پایان گفت:
به احتمال فراوان جمعه این هفته یا نهایتا هفته آینده برنامه به روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چه کسی مجری برنامه من و شما می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا