سبک زندگی

چگونه با کمترین هزینه آشپزخانه خود را بازسازی کنیم؟

اگر آشپزخانه قدیمی دارید یا اینکه طراحی آشپزخانه برای شما یکنواخت شده می توانید با هزینه کمی آن را بازسازی کرده و طراحی و دکوراسیون آن را به دلخواه خود تغییر دهید. شاید برای بپرسید مگر می شود بازسازی آشپزخانه کم هزینه باشد؟ جواب ما به این پرسش «بله» است به شرطی که با مطالعه، دقت و برنامه ریزی دست به چنین کاری بزنید.

چگونه با کمترین هزینه آشپزخانه خود را بازسازی کنیم؟

با مصالح طبیعی کار کنید

برای کابینت آشپزخانه از چوب طبیعی و مصالح طبیعی استفاده شده است. استفاده از مصالح طبیعی در بازسازی آشپزخانه ایده بسیار خوبی خواهد بود. شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان بالا بازسازی آشپزخانه خود را به گونه ای پیش ببرید که حتی خیلی بهتر از آشپزخانه هایی شود که با قیمت هایی بسیار گزاف از مصالح غیر طبیعی استفاده کرده اند.

 به جزئیات توجه کنید

یکی دیگر از ویژگی های مثبت به کار گرفته شده توسط طراحان استفاده از نوعی ظرافت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است؛ برای بازسازی بسیاری از آشپزخانه خانه ها از مواد محکم و با استقامتی مثل تخته سه لا و OSB و هم چنین برای درب کشوها و دستگیره های آنها هم از نمونه هایی فلزی بسیار ظریف و ساده استفاده می شود. برای شیر آب و هود آشپزخانه هم با به کارگیری دقت بسیار بالا به سراغ بهترین گزینه ها می روند. تمام این مسائل در کنار هم کمک می کنند که در بازسازی آشپزخانه خود به نتیجه مطلوب، باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای برسید.

 ارتفاع را فراموش نکنید

یکی دگر از ویژگی های مهمی که در بازسازی آشپزخانه این تصویر به کار رفته است استفاده از همان تخته سه لا و OSB  برای یک قفسه برای ارتفاع بالاتر دیوار است. با این کار با صرف هزینه ای مقرون به صرفه و مناسب می توانید در عین حفظ ظرافت و زیبایی از تمامی فضاهای موجود در دکوراسیون آشپزخانه خود نیز استفاده نمایید.

 

 به دنبال وسایل غیر ضروری نرویدبسیاری از طراحان دکوراسیون برای بازسازی آشپزخانه و برای حفظ سادگی و جلوگیری از صرف هزینه های بالا به سراغ دیوارپوش و کاشی هایی با طرح ساده و به رنگ سفید می روند. لبه های این کاشی ها دارای شکل و بعدی هستند که باعث ایجاد ترکیب مناسب و زیبایی با تخته سه لا و SLB  به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا