اخبار داغ

چگونه سارق مسلح با تجهیزات کامل به دام افتاد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چگونه سارق مسلح با تجهیزات کامل به دام افتاد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

یک سارق مسلح که در بدو ورود به تهران با تهیه تجهیزاتی شامل یک قبضه سلاح کلت، سه فشنگ، گاز اشک آور و دیلم اقدام به سرقت کرده بود در دومین سرقت ناکام و به دام پلیس افتاد.

شب گذشته وقوع سرقتی در خیابان دولت به ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک گزارش شد.

چگونگی دستگیری سارق مسلح

بعد از حضور ماموران پلیس در محل، سارقی که با حضور مردم زمین‌گیر شده بود، دستگیر شد؛ در تحقیقات مشخص شد که سارق بعد از تخریب حفاظ از طریق بالکن وارد منزل شده و مشغول پیدا کردن و جمع‌آوری طلا، پول و غیره بوده که ناگهان مالک از راه می‌رسد و پسران صاحبخانه در هنگام ورود به منزل با سارق مواجه شده و سارق حتی اقدام به شلیک می‌کند اما خوشبختانه تفنگ گیر می‌کند و تیری شلیک نمی‌شود.

گفتنی است که بعد از دستگیری سارق مذکور از وی مقادیری طلا به ارزش ۸۰ میلیون تومان، یک میلیون تومان وجه نقد و یک قبصه کلت جنگی با سه فشنگ، دیلم و گاز اشک‌آور کشف و ضبط شد.

با اعتراف سارق دستگیر شده دو نفر دیگر از همدستانش در مخفیگاه‌شان در محدوده میدان امام حسین شناسایی و دستگیر شدند.

برای تامین مخارج خود اقدام به سرقت کردم

سارق که مردی ۳۲ ساله و اهل یکی از استان‌های غربی کشور است می‌گوید ۲۰ روز است به تهران آمده و برای تامین مخارج خود اقدام به سرقت کرده است.

«نعمت» همین سارقی است که می‌گوییم. از وی می‌پرسم متأهل هستی یا مجرد؛ می‌گوید همسرم فوت کرده و سه بچه دارم. برای خرج آنها تصمیم به سرقت گرفتم.

معتاد است؛ اعتیاد به هروئین دارد، می‌گوید می‌خواستم بچه‌هایم را به سفر ببرم،‌خرج سفر زیاد می‌شد تصمیم گرفتم این سرقت را انجام دهم. به او می‌گویم ۲۰ روز است که می‌گویی به تهران آمدی و دو بار سرقت کرده‌ای تا خرج سفر دربیاوری؟ سکوت می‌کند.

سارق وضع مالی خوبی داشت؟

می‌پرسم اسلحه را از کجا آورده‌ای؟ می‌گوید از میدان شوش خریدم به قیمت ۳۰۰ هزار تومان. با تعجب نگاهش می‌کنم؛ تو که ۳۰۰ هزار تومان داشتی دیگر کمبود خرج خوراک نداشتی که تصمیم به سرقت گرفته‌ای؛ باز هیچ نمی‌گوید.

می‌پرسم اگر ما هم به میدان شوش برویم به ما هم اسلحه می‌فروشند به همین راحتی؟ باز هم جوابی نمی‌دهد؛ شاید جوابی برای گفتن نداشته باشد.

دو نفر دیگر از همدستانش را نیز دستگیر کرده‌اند؛ مسئول پرونده می‌گوید یک فقره دیگر سرقت در محدوده خیابان صدر همین باند انجام داده‌اند.

متاثر می‌شوم؛ جوان‌هایی که باید از نیروی جوانی‌شان برای کار و کسب روزی استفاده کنند، از شهرهای دور و نزدیک به تهران می‌آیند و می‌خواهند یک شبه پولدار شوند آن هم به هر قیمتی. حتی به قیمت سرقت مسلحانه.

/ فارس

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چگونه سارق مسلح با تجهیزات کامل به دام افتاد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا