اخبار داغ

کدام چهره سرشناس فوتبال ایران متهم به کلاهبرداری شده است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام چهره سرشناس فوتبال ایران متهم به کلاهبرداری شده است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هر از گاهی اخبار و حواشی عجیب و غریبی از برخی فوتبالیست ها شنیده می شود که بسیاری را به تعجب وا می دارد. امروز یکی از روزنامه های ورزشی (خبر) پرده از کلاهبرداری یک فوتبالیست سرشناس از یک خانم برداشته است!

شاید در نگاه اول درگیری چهره‌های فوتبال با این‌گونه پرونده‌های قضایی همه افکار را به سمت مسائل خانوادگی و روابط پنهانی بکشاند اما این بار ماجرا متفاوت بود و موضوع حول محور کلاهبرداری آن هم نه یکی، دو میلیون بلکه بالای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان می‌گشت که حسابی این چهره فوتبالی را به چالش کشید.

ماجرا از جایی آغاز شد که این چهره سرشناس فوتبال ایران از چند ماه قبل رابطه‌ای با یک خانم مهندس پیدا کرد که بیزینس‌های بسیار زیادی در بازار ایران از جمله واردات و صادرات و همچنین ساخت و ‌ساز داشت.

اما به یک باره از اواخر سال گذشته این رابطه رو به سردی رفت تا جایی که خانم مهندس به یکباره با زدن اتهامات بسیار عجیب به این چهره، از او به جرم کلاهبردارى، شکایت کرد.

خانم شاکی از فوتبالیست مد نظر، همچنین رابطه‌‌اش با این چهره را در بوق و کرنا کرد و مدعی شد آقای X در پی کلاهبرداری چند صد میلیونی از او بوده است؛ اتهامی سنگین که عواقب بسیار بدی برای طرف مقابل داشت و پای تعدادی از همبازی‌ها و دوستان فوتبالی نزدیک او را نیز به ماجرا باز کرد که در این بین یکی از مربیان مطرح فوتبال ایران نیز ناخواسته درگیر ماجرا شد تا برای یکی، دو هفته‌ای پیگیر حل و فصل این ماجرا باشد.

پرونده قضایی علیه آقای X رفته رفته به جاهای باریکی کشیده می‌شد که وساطت‌ها در آخرین لحظات باعث شد تا خانم شاکی از این چهره فوتبالی فعلاً با این شرط که طرف مقابل باید تا ریال آخر پول‌های او و همچنین سایر وسایلی که در مدت زمان دوستی خریداری کرده بود را پس بدهد. شرطی که نشان داد موضوع کلاهبرداری چندان بی‌مورد نبوده گر چه آقای فوتبالیست زیر بار آن نرفت.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام چهره سرشناس فوتبال ایران متهم به کلاهبرداری شده است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا