اخبار داغ

گریه نوزاد جانش را نجات داد/ مادر سنگدل با او چه کرد + تصاویر

مجله اینترنتی کولاک :در پی سرمای شدید در لندن کودکی در پارک رها شده ، نجات یافت.

 

نوزاد دختری که در هوای برفی در پارکی در جنوب لندن رها شده بود توسط یکی از عابران پیدا شد. این دختر شب هنگام و در حالی که در داخل یک ساک خرید قرار داده شده بود پیدا شد. به دور بدن این نوزاد که کمتر از یک ماه از تولدش می گذشت یک حوله پیچیده شده بود.

بنا به گفته پلیس یک زن اهل منطقه ” نیوهام” لندن به همراه پسرش در ساعت ۱۰٫۱۵ شب در حالی که با سگ خود مشغول قدم زدن بودند ناگهان صدای گریه نوزاد را شنیدند. آنها با دنبال کردن رد صدا به نیمکت پارک رسیدند که یک ساک در کنار آن و روی قرار داشت. این زن و پسرش پس از بررسی ساک این نوزاد را که در داخل آن قرار داده شده بود پیدا کردند.

 

یک زن ۴۲ ساله که منزلش در مقابل این پارک قرار دارد در این باره گفت: ” من متوجه شدم که آمبولانس و پلیس از راه رسیدند و تیم اورژانس بلافاصله به داخل پارک دویدند و یک کودک را که در داخل حوله قرار داشت به داخل آمبولانس منتقل کردند. همه جا یخبندان بود و برف سنگینی باریده بود. واقعا نگران کننده است. مادر این کودک نباید این نوزاد را در هوای سرد و در برف رها می کرد. او می توانست کودک را در پشت درب منزل من قرار دهد و بعد زنگ خانه مرا بزند.”

یک زن ۷۲ ساله که خود مادربزرگ است در این باره گفت:” نگرانی من این است که مادر این کودک یک زن فقیر بوده که در آن نزدیکی زایمان کرده است. این زن باید احتمالا بسیار تنگدست بوده باشد و این تنها راه چاره بود که به ذهنش رسید. شاید او با خودش فکر می کرد که برخی برای ورزش به پارک خواهند آمد و کودک را پیدا خواهند کرد.”

 

پلیس محلی لندن گفت که این کودک پس از انتقال به بیمارستان از خطر مرگ گریخته و در شرایط مساعد بسر می برد.

یک سخنگوی پلیس گفت: ” این نوزاد توسط یک زن و پسرش که با سگشان در حال پیاده روی بودند پیدا شد. هیچ شخص دیگری در آن لحظه در آن نزدیکی حضور نداشت و پس از حضور پلیس و اورژانس این کودک به بیمارستان منتقل شد. این کودک در یک حوله و داخل یک ساک خرید و در کنار نیمکت پارک روی زمین قرار داده شده بود.”

گفتنی است؛ پلیس محلی لندن از شهروندان خواسته است تا هر گونه اطلاعات خود برای یافتن مادر کودک در اختیار آنها قرار دهند./باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا