کلیپ داغ

دانلود پشت صحنه سریال زیر خاکی + ویدیو و جدیدترین تصاویر

دانلود پشت صحنه سریال زیر خاکی به همراه ویدیو و جدیدترین تصاویر از بازیگران در پشت صحنه سریال طنز زیر خاکی که در شب های ماه رمضان از شبکه یک پخش شد. سریال زیر خاکی بر طبق نظرسنجی های سیما پر بیننده ترین سریال رمضانی امسال شد. تا چندی پیش به دلیل بازی گوهر خیر اندیش در سریال زیرخاکی گفته می شد این سریال توقیف می شود. زیرخاکی هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

سریال “زیرخاکی” به کارگردانی جلیل سامان، با اقتباس از داستان “اسرار گنج درۀ جنی” نوشتۀ ابراهیم گلستان ساخته شده است که داستان آن دربارۀ تلاش های مردی در جستجوی گنجی زیرخاکی است و زندگی او را قبل و بعد از انقلاب اسلامی به هدف افشای ماهیت خاندان پهلوی روایت می کند. این سریال به کارگردانی جلیل سامان بامحتوای طنز الود به روی انتن رفته است.

۲۷ اردیبهشت ماه جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی» با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد که به دلیل توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» در شرایط کرونا باقی مانده داستان این مجموعه با فیلمبرداری مجدد در آینده روی آنتن خواهد رفت.

پشت صحنه سریال زیر خاکی
پشت صحنه سریال زیر خاکی

وی در توضیحات خود در این زمینه عنوان کرد: «فیلمبرداری سریال زیرخاکی به دلیل کرونا متوقف شد و کمتر از یک ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است که ان شاءالله با فراهم شدن شرایط، انجام و پخش می‌شود. در حال حاضر چهار قسمت از فصل اول باقی مانده است که از یکشنبه شب پخش آن آغاز می‌شود.»

این اظهارنظر از سوی جلیل سامان در حالی است که بنابر خبر ارسالی از سوی روابط عمومی سریال، در چهار قسمت باقی مانده از فصل اول سرنوشت شخصیت‌ها مشخص می‌شود و به تعبیری بخش متوقف مانده در فیلمبرداری مربوط به فصل دو بوده و قرار نیست این‌بار با داستان ناتمام مواجه باشیم.

برای قضاوت درباره تأثیر توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» به دلیل کرونا، بر پایان‌بندی داستان طبیعتاً باید تا پایان ۴ قسمت باقی مانده صبر کنیم اما آنچه مشخص است جلیل سامان فصل اول و دوم سریال را کلیتی واحد می‌داند و قرار نیست در فصل اول پرونده شخصیت‌ها به‌طور کامل بسته شود.

قسمت آخر زیر خاکی

نوزدهمین و آخرین قسمت از سریال طنز «زیرخاکی» فردا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از شبکه یک پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا که شب های ماه رمضان روی آنتن می رود، داستان مردی به نام فریبزز را روایت می کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین پنج شنبه اول خرداد حوالی ساعت ۲۲ پشت صحنه سریال «زیرخاکی» پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا