تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه خونه مونی از شبکه نسیم

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه خونه مونی از شبکه نسیم به همراه اطلاعاتی از پخش مسابقه خونه مونی همچنین قوانین این برنامه را اینجا بخوانید. مسابقه خونه مونی یک برنامه استعدادیابی بازیگری ساخته علی مسعودی کمدین و طناز ایرانی است که با عنوان علی مشهدی و استند آپ کمدی هایش در بین مردم شناخته و محبوب شد.

پخش و تکرار مسابقه خونه مونی
پخش و تکرار مسابقه خونه مونی

مسابقه خونه مونی مسابقه جدیدی ست که از شبکه نسیم پخش می شود. این مسابقه ابه استعدادیابی در زمینه بازیگری می پردازد. خونه مونی ۴ داور ثابت دارد و علاوه بر آن ها از داوران مهمان نیز استفاده می کند.

مسعودی درباره ادامه این مسابقه تلویزیونی، گفت: فعلاً ۲۰ قسمت برای آن درنظر گرفته‌ایم و اگر مردم استقبال کنند و شرایط ادامه‌اش فراهم شود شاید در پاییز و زمستان هم قسمت‌های دیگری ساخته شود.

مسابقه خونه مونی از شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹ بر روی آنتن شبکه نسیم می رود ساعت دقیق پخش آن پس از مشخص شدن به روز رسانی خواهد شد.

در توضیح این برنامه نوشته شده:

ویژه ‌برنامه خونه‌ مونی با هدف کشف استعدادهای جدید در حوزه هنر هفتم در ایام شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری تهران تولید می‌شود.

عوامل برنامه قصد دارند با استفاده از فرصت حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر در این ایام علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای کشف استعدادهای جدید در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد کنند.

اکنون دست‌اندرکاران و هنرمندان مسابقه خونه‌ مونی به میدان آمده‌اند تا شما در خانه بمانید و با ارسال ویدئوهای خود در این مسابقه شرکت کنید و علاوه بر نشان دادن استعدادهای خود جوایز نفیسی دریافت کنید.


همچنین بخوانید:

قوانین مسابقه خونه مونی + نحوه اجرا و برندگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا