سریالسریال خارجی

معرفی سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه عکس

خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی سیب ممنوعه همچنین ماجرای همه قسمت های سریال yasak elma به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. این مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکی توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. شوال سام، تالات بولوت، اونور تونا ، ادا اجه، سودا ارگنچی بازیگران اصلی این سریال می باشند. با ما همراه باشید.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه

«سیب ممنوعه» یا yasak elma  محصول سال ۲۰۱۸ کشور ترکیه است و زندگی دو خواهر به نام های زینب و ییلدیز را به تصویر می کشد. زینب و ییلدیز ییلماز دو خواهر هستند که علاقه بسیاری به هم دارند اما رویا و آرزوهای آن در زندگی با هم خیلی متفاوت است. زینپ یک دختر زیبارو است که به شدت پایبند به ارزش‌های اخلاقی است که در یک شرکت به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار است. ییلدیز در رویاهایش آرزوی دارد زندگی متمولی داشته باشد. با هدف نزدیک شدن به افراد ثروتمند او به عنوان گارسون در یک رستوران معروف کار می‌کند.. او با یک مرد ثروتمند وارد یک رابطه شده است و هدفش این است که با آن مرد ازدواج کند تا از این زندگی و درآمد کم نجات پیدا کند. با این همه در نهایت متوجه می‌شود که دوست پسر او تمایلی برای ازدواج با او ندارد.

ییلدیز وقتی با یک شاهزاده به نام ایندر آرگون از طبقه بالای جامعه آشنا می‌شود از او یک پیشنهاد کاری دریافت می‌کند و زندگی او به طور کلی دستخوش تغییر می‌شود. ایندر تصمیم می‌گیرد برای خلاص شدن از دست شوهرش، هالیت آرگون از ییلدیز بهره ببرد و به همین خاطر یک پیشنهاد وسوسه انگیز به او می‌دهد که قطعا این پیشنهاد مسیر زندگی او را تغییر خواهد داد. ایندر آرگون به معنای واقعی کلمه یک سوسیالیست است و یک نمونه شفاف از زن‌ در جامعه است. ایندر یک زن زیباروی میان سال است که با یک تاجر قابل احترام به نام هالیت ازدواج کرده است. ایندر زن سوم هالیت است و یک خانه لاکچری بزرگ به همراه پسرش و دو دختر خوانده‌اش زندگی می‌کند. ایندر و هالیت جلوی مردم وانمود می کنند که زوج خوشبخت و خوشحالی هستند. اما واقعیت این نیست و آنها همدیگر را دوست ندارند. وقتی با هم تنها هستند به هم احترام نمی گذارند و دائما بحث و جدا می‌کنند.

ایندر می‌خواهد بدون آنکه موقعیت مالی و اجتماعی خود را در جامعه از دست بدهد از همسرش هالیت جدا شود. او می‌داند که همسرش خیلی زیرک و با برنامه است. هالیت پیش از ایندر دو بار ازدواج کرده بود و بی آنکه به دو همسر اولش نفقه یا مهریه‌ای بدهد آنها را طلاق داده بود. ایندر نمی‌خواهد به سرنوشت آن دو نفر دچار شود به همین دلیل یک نقش می‌کشد و ییلدیز را استخدام می‌کند. طبق نقشه ایندر، ییلدیز به عنوان هالیت در کنار او در شرکت مشغول به کار می‌شود. او تمام تلاش خود را می‌کند تا هالیت را ترغیب کند و با او وارد یک رابطه عاطفی شود. ییلدیز در مقابل یک مردم هوس باز؛ متاهل و تاجری میلیاردر به موفقیت رسیده است. او با باردار شدن از آن مرد، و با انرژی و سخت کوشی و تلاش خودش توانسته به آن نوع زندگی‌ای که همیشه رویایش را داشته برسد. او در حد اعتیاد، پول و قدرت را مورد پرستش قرار می‌دهد. همچنین ایندر همسرش را به خاطر خیانتی که کرده مورد سرزنش قرار می‌دهد و در دادگاه تقاضای مهریه‌ای سنگین می‌دهد.

درمقابل باید گفت هالیت یکی از ثروتمندترین مردان ترکیه است. او یک تاجر سخت کوش، خوب و قابل و احترام است. تنها مشکل او این است که در مقابل زنها سست می‌شود. او عمیقا به سمت خانم‌های زیبا و جوان تمایل نشان می‌دهد. او عادت دارد همیشه یک زن زیبارو و آراسته را کنار خود ببیند. وی عهد بسته است که هیچ پولی به زنانی که با او ازدواج کرده اند نمی دهد و حتی در گاوصندوق خود از جواهرات محافظت می کند. او نمی‌تواند بدون وجود علاقه زن‌ها در زندگی‌اش به حیات خود ادامه بدهد، او همیشه دلش می‌خواهد مورد توجه و علاقه خانم‌ها قرار بگیرد.

درحالیکه که تمام این اتفاقات در زندگی ییلماز در حال وقوع است، شرکتی که زینپ در آن مشغول به کار است توسط علیهان تاسمدیر خریداری شده است و آنها با هم همکار می‌شوند. علیهان یک تاجر کاملا زبر و زرنگ، جدی، پولدار و متکبر است. در روزهای اول زینپ و علیهان همانند سگ و گربه دائما با یکدیگر جنگ و نزاع داشتند. علیهان نوع رفتار زینپ را دوست دارد و به او احساس علاقه پیدا می‌کند. همان گونه که انتظار می‌رود تضاد میان علیهان و زینپ باعث ایجاد یک تعامل عاشقانه میان آن دو می‌شود. نکته‌ای که زینپ از آن بی اطلاع است این است که علیهان شریک تجاری هالیت آرگون و برادر همسر دوم او است. بنابراین تصمیم ییلدیز نه تنها روی زندگی خودش بلکه روی زندگی خواهرش زینپ هم تاثیر خواهد گذاشت….

برای خواندن قسمت های قبل این سریال اینجا کلیک کنید.


قسمت ۲۷۶ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۲۷۶ سریال ترکی سیب ممنوعه

ییلدیز و چاتای با یکدیگر آشتی میکنند. آنها قرار میگذارند که دیگر درگیر دعواهای بین مادرشان نشوند و در مشکلات یکدیگر را قضاوت نکنند.‌… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷۵ سریال ترکی سیب ممنوعه

شاهیکا به خشک شویی می رود تا ییلدیز را ببیند. امیر میگوید که ییلدیز نیست. سپس بیم حرفهایش به شاهیکا میگوید که ییلدیز با مادر دوست پسر جدیدش مشکل دارد ‌… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷۴ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۲۷۴ سریال ترکی سیب ممنوعه

ییلدیز و چاتای با یکدیگر دوست می شوند. صبح، ییلدیز با چاتای قرار دارد. او به آسمان چیزی از رابطه اش به چاتای نمیگوید ‌… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۲۷۳ سریال ترکی سیب ممنوعه

اندر پیش هالوک می رود و به او میگوید که شاهیکا او را کنار گذاشته است و به زودی به او ضربه می زند. او هالوک را متقاعد میکند که حقیقت را به حسن علی بگوید‌… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷۲ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۲۷۲ سریال ترکی سیب ممنوعه

او به خودش حسابی می رسد. وقتی فریده از حرفهای حسن علی متوجه می شود که ییلدیز باعث آشتی و رابطه او و چاتای شده، بیشتر از ییلدیز عصبی می شود… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۲۷۱ سریال ترکی سیب ممنوعه

اندر و ییلدیز و شاهیکا دور هم جمع می شوند تا در مورد پیام تهدید آمیزی که برایشان آمده صحبت کنند. آنها نمی‌دانند که ممکن است چه کسی این پیام را فرستاده باشد… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۷۰ سریال ترکی سیب ممنوعه

قسمت ۲۷۰ سریال ترکی سیب ممنوعه

چاتای با دیدن پدرش در خانه ییلدیز شوکه می شود. ییلدیز و آسمان از خانه می روند تا آنها با یکدیگر راحت صحبت کنند… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا