سیاسی

گشت ارشاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای مدیران چگونه خواهد بود؟

ایده آقای رئیسی در مورد گشت ارشاد برای مدیران، نقطه عطفی در حوزه مدیریتی و رفع مشکلات در این حوزه به شمار می‌رود

حجت‌الاسلام مجید  نصیرایی  نماینده  مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دومین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیدایی که در این دو مناظره نشان داد که در حد و اندازه جایگاه ریاست جمهوری است و همچنین در مناظره به اخلاق پایبند بود آقای رئیسی بود. و در ضمن ایده آقای رئیسی در مورد گشت ارشاد برای مدیران، نقطه عطفی در حوزه مدیریتی و رفع مشکلات در این حوزه به شمار می‌رود

گشت ارشاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای مدیران چگونه خواهد بود؟

وی افزود: آقای رئیسی ضمن رعایت اصول اخلاقی در مناظره برنامه‌های خود را ارائه می‌کرد و برنامه‌های وی نشان می‌داد که بر موضوعات تسلط دارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: صحبت‌های آقای رئیسی نشان داد که برای مبارزه با فساد در کشور برنامه دارد و سابقه کاری وی هم نشان می‌دهد که او در  این مسیر جدی است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: عموماً مفاسدی که ما در کف جامعه می‌بینیم علت اصلی آن به عملکرد مسئولین بازمی‌گردد که باید عملکرد آنها اصلاح شود تا شاهد این مفاسد نباشیم.

وی افزود: این نکته آقای رئیسی که گفت ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مسئولین جمله‌ای بسیار کلیدی و حائز اهمیت است و نقطه عطفی در مبحث مدیریت به خصوص مدیریت‌ کلان به شمار می‌رود و مشکلاتی که وجود دارد با گشت ارشاد برای مدیران رفع خواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: قطعاً مردم از این ایده که برای مسئولین گشت ارشاد گذاشته شود استقبال می‌کنند و مسئولیت‌پذیری هر مدیر و مسئول و پاسخگویی وی نسبت به اقداماتش از مسائل بسیار مهم است و هر مدیر یا مسئولی باید بداند که اگر به مسئولیتش عمل نکند بازخواست خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا