تلویزیون

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ کیست؟ + معرفی کامل

در این مطلب از مهمان دورهمی چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ نوشته ایم. معرفی کامل مهمان امشب چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ در برنامه دورهمی شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری. ضبط برنامه دورهمی در روزهایی که کرونا به صورت گسترده در شهرها شیوع پیدا کرده همچنان ادامه دارد.

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹
مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹

دورهمی امشب چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ برنامه دورهمی جلال مقامی مدیر دوبلاژ، دوبلور و بازیگر ایرانی است.

در شب یلدا برنامه «دورهمی» پس از مدت‌ها به آنتن شبکه نسیم بازگشت و مهران مدیری با میزبانی از بهروز رضوی برنامه خود را آغاز کرد.

مدیری در اولین برنامه‌ای که روی آنتن رفت در سخنانی توضیح داد: ما چند ماه نبودیم و «دورهمی» به خاطر کرونا متوقف شد و در شب یلدا شروع دوباره دورهمی است.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنجه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

وی در ادامه درباره جزئیات این برنامه که در ادامه فصل چهارم «دورهمی» است بیان کرد: تعهد ما در سری چهارم صد قسمت بود که ۸۰ قسمت را ضبط کردیم که با شیوع کرونا و ماه محرم و صفر این برنامه متوقف شد. اکنون ۲۰ قسمت باقی مانده است که این اولین قسمت از آن است.

بیوگرافی جلال مقامی مهمان امشب دورهمی

جلال مقامی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۲۰ مدیر دوبلاژ، دوبلور، بازیگر ایرانی است. جلال مقامی به دلیل اجرای برنامهٔ دیدنی‌ها نیز شهرت دارد. وی همسر رفعت هاشم‌پور، دوبلور قدیمی سینما و تلویزیون، و همچنین دایی شراره حضرتی دوبلور است.

دوبلهٔ منحصربه‌فرد او در سریال لبهٔ تاریکی یکی از شاهکارهای این استاد دوبلهٔ ایران است. از مشهورترین آثار مقامی می‌توان به گویندگی‌اش در آثاری چون «لورنس عربستان به جای عمر شریف»، «شکوه علفزار»، «ارتش سری»، «پوآرو»، «شرلوک هلمز»، «هشدار برای کبری ۱۱ به جای سمیر» اشاره کرد. او در باب دوبلوری و آینده آن در ایران می‌گوید:

بگذارید واقعیت را بگویم که با ادامهٔ روند فعلی چند سال آینده شاهد این اتفاق خواهیم بود که دوبلهٔ ایران از جایگاه رفیع خود را به سطح نازلی برسد.

وی در روز جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ در منزل مسکونی‌اش دچار حادثه شد و از ناحیهٔ پهلو آسیب دید،[۵] اما کماکان کار دوبله را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا