سریالسریال‌ایرانی

آیا نکیسا و رستا در سریال دل با یکدیگر ازدواج می کنند؟ + سرانجام رابطه نکیسا و رستا

آیا نکیسا و رستا در سریال دل با یکدیگر ازدواج می کنند ؟ سرانجام رابطه نکیسا و رستا در سریال دل چه می شود به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب بخوانید. سریال دل توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و حالا همه منتظر هستند تا سرنوشت نکیسا و رستا با بازی (کوروش تهامی و ساره بیات) روشن شود. خیلی‌ها امیدوار هستند این دو در آخر سریال با هم ازدواج کنند اما با مشکلاتی که وجود دارد می‌توان چنین پایانی را تصور کرد؟

سریال دل یک سریال عاشقانه است و توقع از چنین سریالی این است که پایانی خوش داشته باشد و شخصیت‌های اصلی به هم برسند. در واقع بسیاری از بینندگان سریال را به امید ازدواج رستا و آرش دنبال می‌کنند. این اتفاق در سریال مانکن رخ نداد و در آن سریال همتا و کاوه با هم ازدواج نکردند. آیا در سریال دل هم پایانی تلخ یا غیرمنتظره رقم خواهد خورد؟

اگر رباینده رستا شناسایی و انگیزه‌اش مشخص شود آنگاه آرش همه چیز را می فهمد و دوباره سراغ رستا می‌رود. رستا هم کمی آرام‌تر می‌شود اما مخالفت‌های توران چه می‌شود؟

در همین گیر و دار حالا رابطه نکیسا و رستا نیز در این سریال اتفاق افتاده است. سوال اینجاست آیا این امکان وجود دارد این دو با یکدیگر ازدواج کنند و آرش با شخص دیگری وارد رابطه شود؟

همچنین به نظر می‌رسد توران در پایان سریال به شخصیتی ضعیف تبدیل خواهد شد که دیگر توانی برای مخالفت ندارد. بنابراین می‌توان به ازدواج این دو عاشق امیدوار بود. در این صورت رابی عاقبت خوبی نخواهد داشت و باز هم بازنده این بازی خواهد شد.

نکیسا و رستا در سریال دل با یکدیگر ازدواج می کنند
نکیسا و رستا در سریال دل با یکدیگر ازدواج می کنند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا