سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم ۶ زیرزمینی Six Underground با بازی پیمان معادی+بازیگران و خلاصه داستان

در این مطلب به معرفی فیلم ۶ زیرزمینی Six Underground با بازی پیمان معادی پرداخته ایم. پیمان معادی و رایان رینولدز در فیلم اکشن تازه‌ای از شبکه نتفلیکس حضور پیدا کرده اند. کار فیلمبرداری این اثر سینمایی به کارگردانی مایکل بی چندی قبل به پایان رسید.

ملانی لوران بازیگر فرانسوی هم در این پروژه حضور دارد. این بازیگر برای بازی در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو شهرت دارد.

معادی که برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی شهرتی بین‌المللی دارد پیش از این نیز با فیلم مایکل بی در فیلم «۱۳ ساعت»‌ همکاری کرده است.

در فیلم «Six Underground» رایان رینولدز ستاره سری فیلم‌های «دد پول» کنار معادی ایفای نقش کرده است.از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به آدریا آریونا، کوری هاوکینز، مانوئل گارسیا روفو و بن هاردی اشاره کرد.

داستان فیلم هم درباره ۶ فرد ثروتمند است که مرگ خود را صحنه‌سازی می‌کنند و پس از آن با تشکیل یک گروه به نبرد تبهکاران بدنام می‌روند. فیلمنامه این اثر اکشن پر حادثه را پل ورنیک و رت ریس نوشته‌اند که نوشتن فیلمنامه «ددپول» را در کارنامه دارند.

مایکل بی کارگردان فیلم «پسران بد» می‌گوید با این فیلم به دوران قدیمش برگشته و یک اکشن بامزه ساخته است. چه از سینمای بی خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید،‌ نمی‌توان از توانایی‌های فنی بالای این کارگردان برای خلق یک فیلم درجه یک در این سبک پرطرفدار سینمایی چشم‌پوشی کرد.

معرفی فیلم ۶ زیرزمینی Six Underground
معرفی فیلم ۶ زیرزمینی Six Underground

رایان رینولدز و پیمان معادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا