چهره هاسلبریتی ایرانی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی حسن ریوندی بعد از بستری شدن + ویدیو

حسن ریوندی به کرونا مبتلا شد و به کما رفت . آخرین خبر از وضعیت جسمانی حسن ریوندی بعد از بستری شدن به همراه اطلاعات تکمیلی از این طنز پرداز. حسن ریوندی ⁩(استندآپ کمدین محبوب ایرانی) به کرونا ⁩مبتلا شده و شب گذشته به کما رفته است. بر طبق آخرین طلاعاتی که از این هنرمند دریافت کرده ایم پزشکان گفته‌اند که خوشبختانه او امروز حالش کمی بهتر شده است.

وضعیت جسمانی حسن ریوندی
وضعیت جسمانی حسن ریوندی

شیوع ویروس کرونا طی روزهای اخیر بسیاری از هموطنانمان را در سراسر ایران به بیماری دچار کرده است. روند شیوع این ویروس در ایران سرعت و شدت بیشتری گرفته است.

ریوندی ۱ فروردین سال ۱۳۵۵ در سبزوار به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین استندآپ کمدین های ایرانی است. ریوندی نخستین کنسرت خندۀ ایران را در ۲۵ تیر ۱۳۹۲، در برج میلاد، تهران اجرا کرد. وی در این کنسرت‌ها با مطرح کردن طنزهای اجتماعی، تقلید صدای خوانندگان و بازیگران و همچنین شوخی‌های سرگرم‌کننده به اجرای برنامه می‌پردازد. قسمت عمده‌ اجرای ریوندی طنز بداهه و سوژه‌سازی آنی است؛ به طوری که اکثر مطالب طنز در همان زمان اجرای برنامه ساخته می‌شود.

حدود ۲ سال قبل هم حسن ریوندی؛ طنزپرداز، شومن و استندآپ کمدین در بیمارستان بستری شد. ریوندی که در تبریز برنامه کنسرت خنده داشت به دلیل بیماری و التهاب تارهای صوتی موفق نشد برنامه خود را برگزار کند و در ویدئویی از شهروندان تبریزی که بلیت برنامه را تهیه کرده بودند عذرخواهی کرد. بعد از چندی ریوندی بهبودی نسبی پیدا کرده و طی روزهای بعد از بیمارستان مرخص شد. ویدیوی زیر مربوط یه همین بیماری این طنز پرداز است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا