چهره هاسلبریتی ایرانی

تصاویر دیده نشده از خط چشم گربه ای اندیشه فولادوند

 اندیشه فولادوند با منتشر کردن عکس های جدید از خود با میکاپ زیبا و جدید همراه با خط چشم شیک گربه ای که جدیدا اکثر خانم ها طرفدار آن هستند برا شما فراهم اورده ایم.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

خط چشم گربه ای اندیشه فولادوند

عکسی از خط چشم گربه ای اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند در ۷ مهر ماه سال ۱۳۶۲ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته فلسفه ، بازیگر سینما ، شاعر و نویسنده می باشد.

خط چشم گربه ای اندیشه فولادوند

جدیدترین تصاویر دیده نشده از اندیشه فولادوند

 وی علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای شعر هم می گوید. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه های نحس (نشر ثالث) را چاپ کرد. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. او همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق را در سال ۱۳۹۳ وارد بازار خواهد کرد. آلبومی نیز با همان نام در دست انتشار دارد که آهنگسازی آن به عهده کارن همایونفر می باشد و کلیه اجراها را خودش عهده دار است.

خط چشم گربه ای اندیشه فولادوند

عکس های لو رفته از اندیشه فولادوند با میکاپ زیبا

بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت های بازیگری خود ادامه داد.با اینکه اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما اولین حضورش به صورت حرفه‌ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود. بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره‌های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا