سریالسریال‌ایرانیویژه

فصل دوم سریال خاتون | خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل دوم سریال خاتون

سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ ماه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. نیم‌فصل اول این سریال تابستان امسال در هشت قسمت پخش شد. در فصل اول به زندگی خاتون در گیلان پرداخته شده و حال باید ببینیم در ادامه چه بلایی بر سر او می آید…

داستان سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

این سریال روایتگر عشق زیبای یک مرد به همسرش در دهه ۲۰ هجری شمسی است. شیرزاد ملک با بازی اشکان خطیبی یکی از افسران عالی رتبه نیروی نظامی که یکی دل نه صد دل، دلباخته همسر خود خاتون بختیاری با بازی نگار جواهریان است.

این پست تنها به منظور دسترسی راحت تر شما عزیزان و همراهان همیشگی و همچنین طرفداران این سریال ایجاد شده و با کلیک بر روی هر قسمت به صفحه اصلی آن در سایت منتقل می شوید.

خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت پانزدهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت چهاردهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت دهم سریال خاتون

خلاصه داستان قسمت نهم سریال خاتون

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا