سریالسریال خارجیویژه

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ذهن زیبا

سریال ذهن زیبا ، (Beautiful Mind) جدیدترین سریال کره ای پرطرفدار و محبوب محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی مو وان ایل با موضوع درام و عاشقانه درباره دکتری به نام لی یونگ است که در سال ۲۰۱۶ از شبکه KBS2 برای اولین بار پخش شد. این سریال کره ای از ۱۸ دی ۱۴۰۰ از شبکه پنج در ساعت ۲۳ پخش می شود. در ادامه خلاصه داستان قسمت اول تا آخر آن را می خوانید.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت آخر سریال کره ای ذهن زیبا

جلسه کمیته اخلاقی برای اخراج دکتر لی و دکتر هیون شروع شده است. دکتر چه و مدیر یانک منتظر اخراج آن ها هستند و مدیر یانگ که تصور می کند او مریض است این کار دکتر لی را درک نمی کند و بعد از آن می گوید او چرا دکتر هیون را نجات نداده است که می گوید برایش نقشه هایی دارم و می رود.

دکتر ها از سوگ جو و یونگ اوه سوالاتی درباره کارشان می کنند و از آن ها توضیح می خواهد که دکتر هیون می گوید وضعیت بیمار خوب نبود و نمی توانستیم منتظر دو اهدا کننده بمانیم.

برای خواندن داستان کامل قسمت آخر سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت هفدهم سریال کره ای ذهن زیبا

پرستار ها در حال انتقال جی سونگه به اتاق عمل هستند و پدر یونگ اوه بهش می گوید این کار را انجام نده چرا که عمل خطرناکی است و به عنوان پزشک و پدرش بهش اجازه نمی دهد که زندگی اش را به خطر بیاندازد.

دکتر یونگ اوه لی به پدرش می گوید حست و درک می کنم و خاطر عمل کودکی اش را به یاد می آورد و به اتاق عمل می رود و پدرش نمی تواند جلودارش باشد.

برای خواندن داستان کامل قسمت هفدهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت شانزدهم سریال کره ای ذهن زیبا

دکتر یونگ وه با دکتر چه و مدیر یانک در خصوص اضافه کردن بیماران ریوی صحبت می کنند و تصمیم می گیرند که تحقیقات جدید را شروع کنند.

دکتر یانگ به یکی از پزشک های خانم پیشنهاد ازدواج می دهد و او می گوید اگر معمای پزشکی اش را حل کند، جوابش بهش مثبت است و دکتر یانگ هر کاری می کند که شرطش را عوض کند، موفق نمی شود.

برای خواندن داستان کامل قسمت شانزدهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت پانزدهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت پانزدهم سریال کره ای ذهن زیبا

گذشته

دکتر یونگ وه دوست دکتر لی گذشته را به خاطر می آورد که متوجه عوض نشدن عکس ها شده است و دنبال او می گردد. او دکتر لی را در جمعی که همه تحسینش می کنند، می بیند و بعد از کنار گذاشتن عکس ها به کنار آن ها می رود و با حرف هایش تخریبش می کند و او را فریب کار می خواند، اما دکتر لی ماجرا را به نفع خودش جمع می کند و به نظر می آید که استارت کینه اش به دکتر لی از آن جا می خورد.

برای خواندن داستان کامل قسمت پانزدهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت چهاردهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت چهاردهم سریال کره ای ذهن زیبا

پرستار جانک و دکتر ها درباره دکتر لی و رفتار هایش صحبت می کنند، خانم جانک می گوید آن مرد خودش می خواهد که بچه اش را ببیند و نمی توان خواسته اش را نادیده گرفت، اما یکی از دکتر ها می گوید که دکتر لی هیچ احساسی ندارد و برای حس کنجکاوی اش در پزشکی این کار را می خواهد، انجام دهد.

برای خواندن داستان کامل قسمت چهاردهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت سیزدهم سریال کره ای ذهن زیبا

گذشته

یونگ اوه نقاشی می کشد و گذشته اش را به یاد می آورد از روزی که دکتر لی او را عمل کرد و به سرپرستی اش گرفت.

حال

دکتر یانگ، پرستار جانک را صدا می کند و به ایست مراقبتی می رود و اطلاع می دهد که بیمار پس از تزریق دارو دچار شوک شده است و همه بیماران فکر می کنند که خانم جانک برای انتقام گرفتن از بیمارستان این کار را انجام داده است.

برای خواندن داستان کامل قسمت سیزدهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت دوازدهم سریال کره ای ذهن زیبا

گذشته

یونگ اوه دوران مدرسه اش را به خاطر می آورد و حرف های پدرش را به خاطر می آورد که به او گفته بود هر وقت همه خندیدند با آن ها بخندد و اگر گریه کردند با آن ها گریه کند و با خودش مرور می کند که بلد نیست گریه کنند یا بخندد.

دکتر لی با آقای چویی صحبت می کند و حرف هایی که در این مدت با پسر او زده بود را باهاش در میان می گذارد و او را بابت غفلت هایی که تا کنون کرده است، سرزنش می کند.

برای خواندن داستان کامل قسمت دوازدهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت یازدهم سریال کره ای ذهن زیبا

دکتر لی به همراه باقی پزشکان مشغول جراحی است و حالات مختلف بچه را برای بقیه دکتر ها توضیح می دهد. گروه خبری برای تهیه گزارش به بیمارستان رفته است و درباره تولید داروی احیای قلب حرف می زند که با اتمام کارش مدیر کانگ او را به شام دعوت می کند، اما نمی پذیرد و می رود.

مدیر کانگ با رد شدن پیشنهاد دعوتش توسط خبرنگار تلویزیون با اعصبانیت به اتاقش می رود و دکتر چه برای آرام کردنش همراهی اش می کند.

برای خواندن داستان کامل قسمت یازدهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت دهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت دهم سریال کره ای ذهن زیبا

گذشته

یونگ اوه حرف های پدرش را در خصوص عاشق شدن به یاد می آورد و با خودش می گوید همه کسانی که قلب دارند، می توانند عاشق شوند.

حال

دکتری برای معاینه خانم غر غرو بالای سرش رفته است که از دست تحقیر های بیمار خسته می شود و می رود که حال زن بد می شود و پرستار دکتر هیون را صدا می کند.

برای خواندن داستان کامل قسمت دهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت نهم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت نهم سریال کره ای ذهن زیبا

گذشته سال ۱۹۸۸

مردی به همراه فرزندش که مریض است به آن جا رفته که پذیرش اجازه معاینه به او را نمی دهد، دکتر لی به آن جا می رود و با دیدن عکس های پسر، دستور می دهد که اتاق عمل را آماده کنند. نام بچه را می پرسد که مرد جواب می دهد یونگ اوه لی است و خانواده اش او را به خاطر بیماری اش ول کرده اند.

از حرف های دکتر لی و همکارش می توان فهمید که این پسر مریضی یکسانی با پسر دکتر لی دارد و او برای این که دنبال راهی برای درمان پسرش باشد، مسئولیت عمل او را قبول کرده است.

برای خواندن داستان کامل قسمت نهم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت هشتم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت هشتم سریال کره ای ذهن زیبا

دکتر هیون با دوستش مشغول بسکیتبال بازی کردن هستند و با هم گپ می زنند که حال دوستش بد می شود و از حال می رود. دکتر هیون به جایی می رود و می گوید چانک سو یکی از کارگران کارخونه به خاطر استفاده از متانول بیناییشو از دست داده، اما عمویش مقاومت می کند و می گوید اگر چانک سو بخواهد غر بزند به خاطر نبودش و ضرری که به کارخونه زده از او شکایت می کند…

برای خواندن داستان کامل قسمت هشتم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت هفتم سریال کره ای ذهن زیبا

گذشته

دکتر لی پدر هیونگ به او یاد می دهد که عشق و علاقه جیست و خانواده چگونه به وجود می آید و برای هم باید چه کار هایی بکنند.

اخبار اعلام می کند که یکی از روسا از سمت خودش کناره گیری کرده و قرار است شرکت ها را ادغام کنند. دکتر چه اعلام می کند که وقت کافی ندارند و مرحله سوم تحقیقات به خوبی پیش رفته است و باید سریعا مرحله درمان سلول های بنیادی را شروع کنند، اما مسئول این ماجرا مقاومت می کند و می گوید ممکن است که ریاست جمهوری من به خطر بیوفتد.

برای خواندن داستان کامل قسمت هفتم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت ششم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت ششم سریال کره ای ذهن زیبا

مین جی نامزد یونگ اوه لی در کتاب خونه مشغول درس خواندن و تحقیق کردن درباره بیماری یونگ است متوجه مریضی که دارد می شود و گذشته ای که با هم داشته اند را مرور می کند…

مین جی در در جلسه علل مرگ بیمارستان به همه می گوید که او یک مریض خطرناک است و هیچ گونه صلاحیتی برای حضور در بیمارستان را ندارد که باعث ایجاد یک همهمه کلی می شود…

برای خواندن داستان کامل قسمت ششم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت پنجم سریال کره ای ذهن زیبا

یونگ گذشته و زمان مدرسه اش را به یاد می رود که در مدرسه با تعدادی از بچه ها درگیر شده و او را حسابی کتک زده است، پدرش به دنبالش می رود و توضیح می دهد که تشخیص نداده برایش تولد گرفته اند و اشتباه کرده است و پدرش راه کار هایی نشان می دهد تا خودش را از مردم پنهان کند و عادی رفتار کند…

برای خواندن داستان کامل قسمت پنجم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت چهارم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت چهارم سریال کره ای ذهن زیبا

دکتر لی بالای سر یکی از بیمارنش است که یک پزشک دیگر در همان اتاق با یکی از انترن ها بحث می کند و به او می گوید که اشتباهش ممکن بود بیمار را بکشد اما دکتر لی اشتباه او را خیلی رک می گوید و می رود…

روسای بیمارستان هیونگ را بابت قتل دکتر شین بازخواست می کنند اما او بیخیال جواب آن ها را می دهد و اشاره می کند که یک قاتل در آن جا وجود دارد…

برای خواندن داستان کامل قسمت چهارم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت سوم سریال کره ای ذهن زیبا

قسمت سوم سریال کره ای ذهن زیبا

یونگ گذشته را به خاطر می آورد که در حال مرور کردن درس های پزشکی اش است و پدرش مقابلش می ایستد و او را از خواندن پزشکی منع می کند و می گوید تو حق نداری رویایی داشته باشی و نمی توانی مثل مردم معمولی زندگی کنی…

دکتر هیون را به اورژانس برای عمل فوری صدا می کنند که سریعا از آن جا می رود و حرف های دکتر لی ناتمام می ماند. جی سونگه که شوکه شده است از یونگ سوال می پرسد و می خواهد که ماجرا را متوجه شود اما یونگ تنها به او می گوید که بهتر است به وظیفه اش خوب عمل کند…

برای خواندن داستان کامل قسمت سوم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت دوم سریال کره ای ذهن زیبا

خلاصه داستان قسمت دوم سریال کره ای ذهن زیبا

جی سونگه به هوش آمده و لحظاتی که پیش آمده را یادآوری می کند که دکتر هیون به دادش رسیده و فکر می کند که او به موقع تشخیص داده است و آب دور قلب او را تخلیه کرده است. هیون به سراغ دکتر لی رفته و از او تشکر می کند، لی به او اخطار می دهد به جی سونگه بگوید که بیشتر مراقب خودش باشد و هیون از جی سونگه می خواهد که از لی برای نجات جونش تشکر کند.

برای خواندن داستان کامل قسمت دوم سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

خلاصه داستان قسمت اول سریال کره ای ذهن زیبا

خلاصه داستان قسمت اول سریال کره ای ذهن زیبا

همه در هواپیما نشسته اند. مهماندار مشغول رسیدگی به مسافران است که یکی از افراد موجود در هواپیما حالش بد می شود و همه به دنبال کمک می گردند.
یکی از مهمانداران به سراغی یکی از مسافران که پزشک است، می رود اما او می گوید اینجا مطبش نیست و هیچ کمکی نمی کند.
دو نفر از ماموران راهنمایی رانندگی در خیابان ها ویراژ می کشند تا بتوانند یکی از موتور سوارانی که کلاه ایمنی ندارد را دستگیر کنند تا جون بقیه شهروند ها به خطر نیوفتد.

برای خواندن داستان کامل قسمت اول سریال کره ای ذهن زیبا اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا